برگزاری کرسی «تلاوت و تدبر در قرآن» در بقاع متبرکه شاخص کردستان
کد خبر: 4206628
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

برگزاری کرسی «تلاوت و تدبر در قرآن» در بقاع متبرکه شاخص کردستان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری کرسی‌های «تلاوت و تدبر در قرآن» در ایام ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان گفت: در راستای انس و الفت با قرآن و بهره‌مندی هر چه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان کرسی‌های «تلاوت و تدبر در قرآن» در بقاع متبرکه شاخص استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کرسی‌های تلاوت قرآن در بقاع متبرکه شاخص شهرستان‌های سنندج، بانه، بیجار، قروه، مریوان و سقز برگزار می‌شود، افزود: در این ایام محافل انس با قرآن با حضور قراء بین‌المللی و استانی در بقاع متبرکه استان نیز برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در کنار محافل قرآنی استانی با حضور کاروان قرآنی کشوری و حضور قاریان بین‌المللی و ملی کشور محافل انس با قرآن در سطح استان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور پنج روزه کاروان قرآنی در سطح استان افزود: این کاروان قرآنی در تمام شهرستان‌های استان محافل انس با قرآن برگزار کردند که بسیار مورد استقبال روزه‌داران استان قرار گرفت.

همتی به برگزاری مراسم ویژه تحویل سال در امامزاده هاجره خاتون سنندج اشاره و اظهار کرد: در کنار این برنامه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از مسئولان استانی از چهره‌های شاخص قرآنی استان دیدار و تجلیل خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح تربیت حفاظ قرآنی در سطح بقاع متبرک استان کردستان گفت: آزمون طرح تربیت حفاظ قرآنی به مدت سه روز از 24 اسفند در سطح استان برگزار شد که 600 نفر حافظ کردستانی در این آزمون شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha