تسهیلات 20 میلیارد ریالی به جامعه قرآنی یزد پرداخت شد
کد خبر: 4206674
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
در سال 1402

تسهیلات 20 میلیارد ریالی به جامعه قرآنی یزد پرداخت شد

مسئول صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه قرآنی استان یزد از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 500 میلیون ریال به مؤسسات قرآنی استان خبر داد و گفت: در سال گذشته بالغ بر 20 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه قرآنی یزدمحمد شایق، مسئول صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به آمار پرداختی این صندوق در سال 1402 گفت: در سالی که گذشت بالغ بر 50 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به میزان 20 میلیارد ریال به جامعه قرآنی استان پرداخت شد.

شایق افزود: سقف تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشخاص حقیقی تا سقف 350 میلیون ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف 500 میلیون ریال و بازپرداخت آن از 12 ماه به 18 ماه افزایش یافت.

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 750 نفر عضو این صندوق هستند، گفت: کارکنان عضو مؤسسات، نخبگان و فعالان قرآنی نیز می‌توانند از تسهیلات این صندوق بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه قرآنی استان یزد در سال ۱۳۸۹ تأسیس و توانسته با اعطای وام قرض‌الحسنه در راستای رفع مشکلات مؤسسات گام بردارد.

انتهای پیام
captcha