کتابت قرآن با خط نستعلیق توسط 20 هنرمند یزدی
کد خبر: 4206839
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

کتابت قرآن با خط نستعلیق توسط 20 هنرمند یزدی

مدیر آموزشگاه خوشنویسی تک‌کرشمه قلم یزد با اشاره به کتابت قرآن کریم با خودکار و خط نستعلیق توسط 20 هنرجوی این مؤسسه گفت: این قرآن در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت یزد به نمایش گذاشته شد.

کتابت قرآنسیدرضا مروستی‌زاده، مدیر آموزشگاه خوشنویسی تک‌کرشمه قلم یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به کتابت قرآن کریم توسط هنرجویان این آموزشگاه گفت: تاکنون حدود 20 هزار هنرجو در زمینه خوشنویسی با خودکار و مداد و قلم در این آموزشگاه آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از رشته‌هایی که در قالب آموزش‌ها ارائه می‌شود، کتابت قرآن کریم با خط زیبای نستعلیق است و می‌توان گفت تنها آموزشگاهی در سطح کشور هستیم که در این زمینه تلاش مضاعفی دارد تا هنرجویان بتوانند با خودکار و خط نستعلیق به صورتی جذاب، قرآن کریم را کتابت کنند.

مروستی‌زاده با اشاره به اینکه 20 نفر از هنرمندان این مؤسسه، گردهم آمدند و توانستند قرآن کریم را با خط زیبای نستعلیق کتابت کنند که مورد استقبال قرار گرفت، از نمایش این قرآن در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت یزد که در آستانه ماه مبارک رمضان در تالار مرکزی یزد برپا شد، خبر داد و هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ و معارف قرآنی با استفاده از هنر بیان کرد.

انتهای پیام
captcha