استقبال مردمی از «درمان معنوی خداسو» در بخش دانشگاهیان نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4207132
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰

استقبال مردمی از «درمان معنوی خداسو» در بخش دانشگاهیان نمایشگاه قرآن

مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از استقبال مردم از رویکرد «درمان معنوی خداسو» در بخش دانشگاهیان سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌‌المللی قرآن خبر داد.

سیدمیلاد اوصیا، مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: فعالیت این مرکز در سی‌‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بدین شکل است که مشاوره‌‌های رایگان با رویکرد درمان معنوی خداسو به مراجعان و بازدیدکنندگان ارائه می‌‌دهد.

وی افزود: تفاوتی که جنس کار ما با دیگر مراکز مشاوره دارد در این است که در این مرکز سعی می‌شود با توجه به رسالت‌‌های سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، از رویکردهایی استفاده شود که با فرهنگ ملی و آموزه‌های قرآن کریم بیشتر تناسب داشته باشد.


بیشتر بخوانیم:

پای «درمان معنوی خداسو» را به دانشگاه‌ها باز کنیم

تربیت معنوی با اجبار سازگاری ندارد

دیر بجنبیم، روانشناسان غربی به ما درس معنویت می‌دهند


مدیر مرکز مشاوره ظهیر ادامه داد: ما با رویکرد درمان معنوی خداسو که توسط دکتر مسعود جان‌بزرگی ابداع شده است، در زمان‌های ۱۵ تا ۴۵ دقیقه در خدمت مراجعه‌کنندگان و بازدیدکنندگان هستیم.

وی از استقبال پرشور مردم از بخش مشاوره سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در نمایشگاه قرآن خبر داد و اظهار کرد: حضور و استقبال مردم از این درمان معنوی فراتر از تصور ما بود. این در حالی است که به خاطر سر و صدای محیطی و تعداد مراجعان، الزاما تمامی استانداردهای امر مشاوره در محیط نمایشگاهی فراهم نیست ولی با این وجود بازدیدکنندگان علاقه‌مند با صبر و شکیبایی منتظر می‌ماندند تا از این خدمات بهره ببرند.

این روانشناس گفت: بخشی از سوالات در خصوص آشنایی با رویکرد درمان معنوی خداسو بود و بخش دیگر سوالات درباره مسائلی مانند تعامل والدین با نوجوانان، تعارضات زناشویی، کنترل خشم، مشکلات اضطرابی، افسردگی، همسرگزینی، موفقیت تحصیلی و ... بود.

مدیر مرکز مشاوره ظهیر بیان کرد: بازه سنی مراجع‌کنندگان از حدود ۱۸ سال تا ۶۵ سال بود. به طور میانگین این مرکز  پذیرای ۱۵ الی ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان بود.

یادآوری می‌شود، خدمات مرکز مشاوره ظهیر در بخش دانشگاهیان، غرفه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha