جانباز ۷۰ درصد تبریزی به همرزمان شهیدش پیوست
کد خبر: 4208539
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

جانباز ۷۰ درصد تبریزی به همرزمان شهیدش پیوست

حاج غفور حسین‌زاده، از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد پس از ۴۲ سال تحمل رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به قافلۀ همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز ۷۰ درصد تبریزی به همرزمان شهیدش پیوست

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حاج غفور حسین‌زاده، از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از ۴۲ سال تحمل رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به قافلۀ همرزمان شهیدش پیوست. این جانباز سرافراز، متولد پنجم مهر ۱۳۲۶ هشترود بود که در تاریخ دوم خرداد ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در خرمشهر بر اثر اصابت تیر و ترکشِ دشمن بعثی، دچار جراحت شدید از ناحیۀ سر و ضربۀ مغزی شده بود.

جانباز سرافراز حسین زاده بعد از چهار سال بستری در منزل، سحرگاه امروز، پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ به شهادت رسید. فردا بعد از اقامۀ نماز توسط نمازگزاران جمعه تبریز به امامت حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، مراسم تشییع از ساعت ۱۴ در میدان مراسمات وادی رحمت تبریز برگزار و پیکر این جانباز شهید در کنار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای این آرامستان به خاک سپرده می شود.

مراسم شام غریبان جانباز شهید حسین زاده از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ فردا، جمعه 17 فروردین‌ماه در مسجد حضرت امام خمینی(ره) واقع در محلۀ خطیب تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام
captcha