رشد 53 درصدی مسافران هوایی عتبات عالیات در فارس
کد خبر: 4208541
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

رشد 53 درصدی مسافران هوایی عتبات عالیات در فارس

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از رشد 53 درصدی مسافران هوایی عتبات عالیات در سال 1402 نسبت به سال 1401 در این استان خبر داد.

محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس امروز، 16 فروردین در جمع خبرنگاران از رشد 53 درصدی مسافران هوایی عتبات عالیات در سال 1402 نسبت به سال 1401 در این استان خبر داد و گفت: طبق آخرین آمار مرکز مدیریت فرودگاه شیراز در ایام نوروز امسال نیز تاکنون ۱۴ پرواز، حمل و نقل زائرین عتبات عالیات را انجام دادند.

جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفر، آمار تجمیعی پروازهای شیراز را از ۲۴ اسفند لغایت ۱۴ فروردین یک هزار و ۴۱۶ پرواز اعلام کرد که اعزام و پذیرش ۱۵۹ هزار و ۶۷۷ مسافر را انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: طبق اعلام فرودگاه شیراز، از این تعداد ۱۱۵ پرواز به صورت عادی و فوق‌العاده کار جابه‌جایی گردشگران داخلی و ۲۸۷ پرواز، جابه‌جایی مسافران خارجی را به عهده داشته‌اند.

فرخ‌زاده در خصوص حمل و نقل ریلی نیز در ایام نوروز گفت: طبق آمار راه آهن فارس بیش از ۲۰ هزار نفر قطار را برای سفر انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha