مدیران به گره‌گشایی از خانواده‌های احسان‌پذیر توجه کنند
کد خبر: 4209080
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
استاندار آذربایجان‌شرقی:

مدیران به گره‌گشایی از خانواده‌های احسان‌پذیر توجه کنند

مالک رحمتی، طرح مفتاح‌الجنه را مصداق بارز تقویت ایمان و امید در جامعه دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به گره‌گشایی از کار خانواده‌های احسان‌پذیر و تحت حمایت کمیته امداد توجه خاص داشته باشند تا مشکلات آنها سریع‌تر حل شود.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 18 فروردین‌ماه، در مراسم آغازین طرح مفتاح‌الجنه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، طرح مفتاح‌الجنه را مصداق بارز تقویت ایمان و امید در جامعه دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به گره‌گشایی از کار خانواده‌های احسان‌پذیر و تحت حمایت کمیته امداد توجه خاص داشته باشند تا مشکلات آنها سریع‌تر حل شود.

وی اظهار کرد: اعتبار کارهای انسان در گرو اخلاص و قصد قربت است و تنها اقدامات خالصانه است که می‌تواند انسان را نجات دهد.

رحمتی، با قدردانی از دست‌اندرکاران طرح مفتاح‌الجنه در استان، گفت: مدیران ما در این طرح بامسما، توفیق می‌یابند که با تأسی به مولای متقیان و با روحیه خاضعانه و خالصانه، به سراغ صاحبان اصلی و ولی‌نعمتان انقلاب بروند و لبخندی به لب آنها بنشانند و شاید این همان کاری باشد که دست ما را خواهد گرفت.

وی افزود: همه کارهای کمیته امداد امام خمینی خوب و پسندیده است، اما این طرح، کار احسن است که به دست مدیران ارشد اجرایی ما اتفاق می‌افتد و علاوه بر رسیدگی به وضعیت خانواده‌های احسان‌پذیر و احسان‌جوی تحت پوشش کمیته امداد، آثار تربیتی فوق‌العاده‌ای هم دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه همه ما در مشکلات زندگی، به آستان اهل بیت عصمت و طهارت، توسل می‌جوییم، افزود: کاری که امروز مدیران ما با سرکشی به خانواده‌های احسان‌پذیر انجام می‌دهند، باری است که از روی دوش اهل بیت و امام زمان برمی‌دارند و این کار قابل ارزش‌گذاری نیست و ارزش آن را خود اهل بیت تعیین می‌کنند.

وی تصریح کرد: طرح مفتاح‌الجنه، مصداق بارز تقویت ایمان و امید در جامعه است که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم هست و امیدواریم از سال آینده، خانواده‌های مدیران هم همراه آنها در این طرح حضور داشته باشند و همچنین امکان حضور و مشارکت افراد توانمند و متمول هم در این طرح فراهم شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کمیته امداد جزو معدود سازمان‌هایی است که آمار آن باید رو به کاهش باشد، افزود: هدف ما باید این باشد که به برکت کارهای خوب در نظام اداری، خانواده‌های تحت پوشش روز به روز توانمند شده و از تحت شمول حمایت‌های کمیته امداد خارج شوند و هرچه آمار این خانواده‌ها رو به کاهش باشد نشان می‌دهد که ما به وظایف خود بهتر عمل کرده‌ایم.

وی با قدردانی از مشارکت‌های مردم و خیرین در اقدامات خیرخواهانه کمیته امداد، گفت: همه ادارات و مدیران ما نسبت به گره‌گشایی از کار مردم اهتمام ویژه دارند و امسال باید اقدامات بیشتری در این راستا انجام دهند؛ اما انتظار این است که نسبت به خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی، توجه خاصی داشته باشند و کاری کنند که مشکلات آنها سریع‌تر حل شود.

رحمتی همچنین از مشارکت باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کرد و گفت: امیدواریم به برکت این حضور پرشور و دعای خیر مردم مومن و انقلابی، جبهه مقاومت روزبه‌روز مقاوم‌تر و مستحکم‌تر شده و به زودی شاهد حذف غده سرطانی رژیم صهونیستی از روی زمین باشیم.

غلامعلی ملامهدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی هم در این مراسم، گفت: طرح مفتاح‌الجنه با هدف سرکشی مسئولان استانی به منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد صورت می‌گیرد تا مدیران و کارگزاران نظام از نزدیک مشکلات نیازمندان را لمس کنند.

وی افزود: در این طرح هر مدیر استانی به دیدار ۳ خانوار مددجو می‌رود که در این سرکشی هدایا و بسته‌های معیشتی را به این عزیزان اهدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha