برپایی بیست‌وهشتمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» به یاد 3 شهید
کد خبر: 4209146
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

برپایی بیست‌وهشتمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» به یاد 3 شهید

بیست‌وهشتمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» امشب به یاد شهیدان علی و علیمراد امینی و علیرضا اسحاقی در شیراز برگزار می‌شود.

بیست ‌و هشتمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان بیست‌وهشتمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» امشب، 19 فروردین‌ماه به یاد شهیدان علی و علیمراد امینی و علیرضا اسحاقی به‌صورت حضوری و مجازی در شیراز برگزار می‌شود.

این محفل نورانی با رویکرد تلاوت‌ جوانان ‌و نوجوانان قرآنی به تلاوت جزء 28 قرآن کریم اختصاص دارد که با قرائت ترتیل دانش‌آموز سیدمحمد منصوریان و قرائت ترتیل و علی امیری، حافظ کل قرآن و حجت‌الاسلام میلاد مفتاحی برگزار خواهد شد.

این محفل نورانی در محل امامزاده سیدمیراحمد (نورمحمد) واقع در خیابان تیموری، کوچه 30 و کوچه 30/6 با حضور جمعی از اساتید قرآن کریم همراه با بیان نکات تفسیری و اهدای هدایا به حاضران در محافل مجازی به قید قرعه در پایان هر هفته از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور به صورت مجازی در این محفل نورانی می‌‌توانند از ساعت 20 تا 20:50 به آدرس https://www.skyroom.online/ch/u09176033568/ziyafatequrani4 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha