محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران است
کد خبر: 4209173
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
سردار سرلشکر صفوی:

محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد: خون شهدای مظلوم شما و شهدای مدافع حرم، مقاومت و فلسطین مظلوم و بیش از ۱۰۰ هزار شهید و مجروح غزه تغییرات بزرگی را در رویدادها، روند‌ها و راهبرد‌های منطقه و کشور ما رقم می‌زند و محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود.

سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی

به گزارش ایکنا، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مستشاران نظامی ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه که صبح امروز، 19 فروردین با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری در حسینیه فاطمه‌ الزهرا(س) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد، گفت: شهید حاج علی زاهدی در اندیشه، تفکر، اخلاق، رفتار و عملکرد یک انسان کم‌نظیر بود که در صراط مستقیم و خط سیاسی امامین انقلاب گام برمی‌داشت.

وی ادامه داد: شهید زاهدی، اهل ذکر بود و رفتار او با بسیجیان و عموم مردم در غائله کردستان و دفاع مقدس خوب بود.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه سردار زاهدی، دوست صمیمی حاج قاسم سلیمانی، حاج احمد کاظمی و شهید حجازی بود، افزود: این شهید طی سه دوره در جبهه مقاومت به انجام تکلیف مشغول بود.

وی گفت: شهدای حمله تروریستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، در بهترین ماه خدا که همزمان با لیالی قدر و ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) است به دست پست‌ترین مخلوقات یعنی صهیونیست‌های پلید و خونخوار به شهادت رسیدند. این شهادت برای آن‌ها بالاترین رتبه و برای پاسداران و جبهه مقاومت، انگیزه‌آفرین است، همچنین ضایعه فقدان آن‌ها برای خانواده‌ها و نظام جمهوری اسلامی، سنگین است.

سرلشکر صفوی خطاب به خانواده‌های شهدا و پاسداران با اشاره به سه مفهوم تغییرات رویدادها، روند‌ها و راهبرد‌ها، تأکید کرد: خون شهدای مظلوم شما و شهدای مدافع حرم، مقاومت و فلسطین مظلوم و بیش از ۱۰۰ هزار شهید و مجروح غزه تغییرات بزرگی را در رویدادها، روند‌ها و راهبرد‌های منطقه و کشور ما رقم می‌زند و محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: همین جنگ شش ماهه رژیم صهیونیستی که انواع جنایات را داشتند و فشرده و خلاصه کارنامه رژیم صهیونیستی است همین حادثه هم چهره نظام امنیتی و بین‌المللی و رسانه‌ای در جهان را تغییر می‌دهد؛ البته این جنایات در غزه با حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی و سکوت برخی کشورهای عربی منطقه و البته با اعتراض جهانیان همراه است.
 
سرلشکر صفوی افزود: به طور خلاصه بگویم روندها و رویدادهای آمریکا و رژیم نشان می‌دهد راهبرد آنان با شکست روبه‌رو شده چون در اهدافشان با تغییر خاورمیانه و طرح آشتی به رژیم صهیونیستی با شکست مواجهه شده است.
 
وی با بیان اینکه جنبش حماس یک فرهنگ مقاومت و آرمان آزادی‌خواهی است، گفت: اشغالگران قدرتمند در سرزمین‌های اسلامی و غیراسلامی قابلیت دوام و بقا ندارند و ملت‌ها برای دفاع از سرزمین و ناموسشان می‌جنگند و این سنت عقلانی و الهی است؛ آیا بعثی‌ها توانستند سرزمین‌های اشغالی در ایران را تصرف کنند؟ خیر و دیدید چگونه مبارزان ما چه بلایی به سرشان آوردند و اشغالگران محکوم به شکست و سرزمین‌های اسلامی قابل تصرف نیستند.
 
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: در همین جنگ غزه تاکنون رزمندگان فلسطین بخش اعظم توان خود را حفظ و عملیات تهاجمی انجام می‌دهند و هرچه پسا جنگ غزه رخ دهد به برکت شهدای محور مقاومت است و به فضل الهی خاورمیانه جدید اسلامی به حول و قوه الهی با محوریت جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.
 
وی ادامه داد: حمله نظامی به کنسولگری و شهادت مستشاران که حضور آنان قانونی و با دعوت سوریه بود زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی است و رفتار فراقانونی این رژیم در حمله به تأسیسات بین‌المللی در غزه و حتی حمله به خبرنگاران تمام قوانین آمره بین‌المللی را زیر پا گذاشته و محکوم است و این یعنی دیگر هیچ یک از سفارت‌های او در امنیت نیست و لذا تا حالا از ترس 28 سفارتخانه را تعطیل کرده است.
 
سرلشکر صفوی افزود: مقابله با این رژیم یک حق قانونی و مشروع است و تعجب‌آور است که آمریکایی‌ها و حامیان این‌ها، تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم نکردند. البته برخی سازمان‌های بین‌المللی محکوم کردند و مقام معظم رهبری نوید سیلی پشیمان‌کننده‌ای را دادند و جبهه مقاومت آماده شده و اینکه چه خواهد شد باید منتظر باشیم اما با این وجود همین باعث وحشت شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی شده و باعث فرار و هجوم آنها به فروشگاه‌ها و حتی خرید موتور برق شده است. آنان هرشب خواب مردن را می‌بینند و این نشان می‌دهد ترسوترین موجودات هستند.
 
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد: اکنون جبهه مقاومت در پنج جبهه می‌جنگد و امان رژیم صهیونیستی را بریده‌اند. صهیونیست‌ها دچار شکست خواهند شد و پایان رژیم صهیونیستی نتیجه مقاومت جبهه مقاومت و مبارزه فلسطینیان و تحریم اقتصادی این رژیم خواهد بود و آزادی قدس شریف رمز وحدت ملت‌های اسلامی است حتی اگر دولت‌هایشان نخواهند.
انتهای پیام
captcha