درخشش کاشانی‌ها در مرحله استانی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد
کد خبر: 4209221
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

درخشش کاشانی‌ها در مرحله استانی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان موفق به کسب رتبه‌های برتر مرحله استانی بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

بیست‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامیآسیه صمدزاده، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: ۱٠ نفر از استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب رتبه‌های برتر مرحله استانی بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

وی افزود: در مرحله استانی بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد اصفهان برگزار شد، در بخش استادان، روح‌الله دهقانی و زینب شبانی به ترتیب حائز رتبه اول حفظ پنج جزء و رتبه دوم ترتیل شدند. همچنین جواد دهقانی در رشته ترتیل کارکنان، رتبه اول را به دست آورد.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد کاشان ادامه داد: در این دوره از مسابقات و در بخش دانشجویی، علیا تمیزکار و زینب ترکی رتبه‌های اول رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ ۱۰ جزء را به دست آوردند. همچنین فاطمه باغستانی، زهرا عبدالشاه، سمیه ارجمندی‌نژاد، ابوالفضل کلباسیان، محمدهادی کامران و علی اخباری آرانی در بخش دانشجویی، به ترتیب رتبه‌های دوم رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ ۱٠ جزء، حفظ کل، اذان، تحقیق و مداحی را از آن خود کردند. 

وی در پایان گفت: رتبه‌های اول به مرحله کشوری مسابقات راه پیدا کردند و بهار سال جاری در بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور شرکت خواهند کرد.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha