اقدامات ماندگاری برای شهدا در استان فارس انجام شود
کد خبر: 4209242
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
بوعلی:

اقدامات ماندگاری برای شهدا در استان فارس انجام شود

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و 15 هزار شهید این استان در سال جاری، تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا فارغ از فعالیت‌های مناسبتی، کارهای ماندگاری انجام دهیم‌ تا برای نسل‌های آینده نیز تأثیرگذار باشد.

نشست کمیته فضاسازی کنگره شهدای فارسبه گزارش ایکنا از فارس، جلسه کمیته فضاسازی کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس امروز، 19 فروردین با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، شهردار شیراز و جمعی از معاونین و مدیران سپاه فجر و شهرداری در ساختمان سپهبد شهید سلیمانی شهرداری شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این جلسه که به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد، ضمن قدردانی از محافل قرآنی ماه رمضان به مبحث فضاسازی کنگره شهدای فارس در کلان‌شهر شیراز اشاره و بیان کرد: باید تلاش کنیم تا پیام و یاد شهدا منتقل شود.

وی گفت: باید در این مسیر تلاش کنیم تا فارغ از فعالیت‌های مناسبتی، کارهای ماندگاری انجام دهیم‌ تا برای نسل‌های آینده نیز تأثیرگذار باشد.

دبیرکل کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در ادامه سخنان خود از اقدامات شهرداری شیراز در طول سال به‌ویژه ستاد خدمات سفر در نوروز قدردانی کرد و گفت: این موضوع حقیقتا جای تقدیر دارد؛ چراکه چهره شهر تغییر کرده و چند میلیون میهمان نوروزی و زوار سومين حرم اهل‌بیت(ع) که آماری برجسته در سطح ملی بود، سفری امن و خاطره‌انگیز را در شیراز تجربه کردند.

بوعلی که موفقیت مدیریت شهری شیراز را مدیون همدلی با نهادها و دستگاه‌ها می‌داند، افزود: برکت این همدلی در خدمات‌رسانی بهتر به مردم متجلی شده‌است.

 دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس، شاه‌بیت همه مناسبات است

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه شهدا متعلق به همه هستند، اظهار کرد: امروز وظیفه همه دستگاه‌ها، نهادها و مردم این است که در مسیر ادای دین به شهدا گام بردارند.

وی با اشاره به اقدامات متعدد شهرداری شیراز تصریح کرد: امسال برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس، شاه‌بیت همه مناسبات خواهد بود.

رئیس کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس تصریح کرد: باید از برکت کار در مسیر شهدا بتوانیم فضای انس، الفت و همدلی را ایجاد و تقویت کنیم.

سردار هاشم جمالی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این جلسه با اشاره به مقدمات برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در سال جاری به تشکیل ۲۴ کمیته در این کنگره اشاره و اظهار کرد: محمدحسن اسدی شهردار شیراز رئیس دو کمیته تبلیغات، فضاسازی و برگزاری کنگره خواهد بود.

وی بر فضاسازی فاخر در سطح این کلان‌شهر تأکید کرد و از نحوه تبلیغات اجرای ۴۵۶ پروژه شهرداری شیراز با ارزش بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان در دهه فجر که کاری مانا بود، قدردانی و خواستار تبلیغات و فضاسازی فاخر در راستای برگزاری کنگره شد.

انتهای پیام
captcha