تکریم دو شهید در بیست و نهمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»
کد خبر: 4209500
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

تکریم دو شهید در بیست و نهمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»

بیست و نهمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» امشب به صورت حضوری و مجازی به یاد شهیدان محمد اسلامی و محمد سجادیان برگزار می‌شود.

بیست و نهمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان، بیست و نهمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» امشب، 20 فروردین به صورت حضوری و مجازی به یاد شهیدان محمد اسلامی و محمد سجادیان برگزار می‌شود.

این محفل نورانی با رویکرد تلاوت نوجوانان و جوانان قرآنی به  تلاوت جزء بیست و نهم کلام‌ الله مجید اختصاص دارد که امشب از مرکز آموزشی شهید پشاپو ندسا برگزار خواهد شد.

در محفل مذکور قرائت ترتیل دانش‌آموز محمدحسین منصوری، احمدرضا دوست فاطمه، علی رستمی و قرائت ترتیل دانشجو، میثم ریاضی و قرائت ترتیل سیداحمد سیدغیبی، متخصص داخلی اجرا خواهد شد.

این محفل نورانی همراه با بیان نکات تفسیری و اهداء هدایا به حاضرین در محافل مجازی به قید قرعه در پایان هر هفته از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این محفل نورانی می‌توانند از ساعت 20 تا 20:40 امشب به آدرس https://www.skyroom.online/ch/u09176033568/ziyafatequrani4 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha