بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در بندرعباس برگزار شد
کد خبر: 4209513
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در بندرعباس برگزار شد

همزمان با سراسر کشور بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام با حضور دانش‌آموزان نخبه قرآنی در امامزاده سید مظفر(ع) شهرستان بندرعباس برگزار شد.

محفل انس با قرآن دانش آموزان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، همزمان با برنامه متمرکز در سراسر کشور، محفل انس با قرآن‌کریم امروز دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه در امامزاده سید مظفر (ع)، با حضور دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم برگزار شد.

محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه این محفل قرآنی به اهمیت بیش از پیش قرائت و ترویج مفاهیم قرآن‌کریم در بین نوجوانان در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: انس و الفت دانش‌آموزان با قرآن‌کریم در این دوره مسیر آن‌ها برای کسب مهارت‌های زندگی از مفاهیم زیبای قرآنی استفاده ببرند.

وی هدف از برگزاری این محفل که همزمان در سراسر کشور در ۲۰ هزار مدرسه برگزار شده را ترویج فرهنگ قرآن در بین دانش‌آموزان دانست و افزود: این محفل در استان هرمزگان نیز در تمامی مدارس در ماه نزول قرآن‌کریم که با استقبال دانش‌آموزان همراه بود، برگزار شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: وجود برنامه‌های تربیتی قرآنی در مدارس و بین نوجوانان سبب تعالی نسل آینده و ترویج معارف قرآنی در بین آنان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha