هشتمین مرحله هفته‌نامه «جرعه مهدوی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4209607
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

هشتمین مرحله هفته‌نامه «جرعه مهدوی» در یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگ، آموزشی و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد از آغاز هشتمین مرحله هفته‌نامه «جرعه مهدوی» از روز شنبه، 25 فروردین‌ماه در این استان خبر داد.

حمید رستگاری، معاون فرهنگ، آموزشی و پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) یزدحمید رستگاری، معاون فرهنگ، آموزشی و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز هشتمین مرحله هفته‌نامه «جرعه مهدوی» از روز شنبه، 25 فروردین‌ماه در این استان خبر داد و گفت: این هفته‌نامه در راستای نشر و ترویج مطالب علمی، آموزشی مهدوی و پاسخ به شبهات در این حوزه و بهره‌مندی آن دسته از مخاطبانی که فرصت مطالعه کتاب کامل را در این زمینه ندارند، به خصوص مدیران و کارمندان دستگاه دولتی و سازمان‌ها، تهیه می‌شود.
 
وی ادامه داد: هفته‌نامه جرعه مهدوی در قالب یک صفحه و با موضوع خاص مهدوی منتشر و از طریق شبکه دولت و فضاهای مجازی در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد.
 
رستگاری، ارائه و انتقال مفاهیم مهدوی، پاسخگویی به شبهات مهدوی، ایجاد انگیزه جهت مطالعه کوتاه و موردی در حوزه مهدوی را از جمله اهداف این هفته‌نامه برشمرد و با اشاره به انتخاب کتاب «زندگی مهدوی در سایه دعای عهد» به قلم حجت‌الاسلام محسن قرائتی گفت: از جرعه مهدوی در دو مناسبت نهم ربیع و نیمه شعبان مسابقه‌ای برگزار می‌شود که به برگزیدگان جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.
انتهای پیام
captcha