همکاری خیریه‌های مجوزدار در جمع‌آوری زکات فطره در شیراز
کد خبر: 4209648
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

همکاری خیریه‌های مجوزدار در جمع‌آوری زکات فطره در شیراز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: خیریه‌های دارای شرایط و مجوز با معرفی‌نامه رسمی می‌توانند به شورای زکات کمیته امداد این شهرستان مراجعه و طبق دستورالعمل‌های قانونی فعالیت کنند.

نشست شورای زکات، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم کرامت‌فر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز، امروز، 21 فروردین‌ماه در جریان جلسه شورای زکات شیراز گفت: خیریه‌های دارای شرایط و مجوز با معرفی‌نامه رسمی می‌توانند به شورای زکات کمیته امداد این شهرستان مراجعه و طبق دستورالعمل‌های قانونی فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: این خیریه‌ها می‌توانند مجوزات قانونی لازم همراه با کارتن پلاست و دیگر اقلام را جهت دریافت زکات تحویل بگیرند تا در جمع‌آوری زکات فطریه در مناطق معرفی شده تحت پوشش و زیر مجموعه‌های خود همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز اظهار کرد: خیریه‌هایی که مجوز دریافت زکات فطریه از شورای زکات شهرستان دارند باید آمار جمع‌آوری زکات را با تأیید امام جماعت مسجد مناطق خود به شورای مذکور اعلام کنند.

به گفته کرامت‌فر، دهیاران با محوریت بخشداری‌های شهرستان شیراز با قید فوریت اقدام به تشکیل شورای زکات در مناطق تحت پوشش خود خواهند کرد و نماینده شورای زکات شهرستان شیراز طی مکاتبه‌ای با صدا‌وسیمای مرکز فارس موضوع را جهت اطلاع‌رسانی عمومی اعلام خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز ابراز امیدواری کرد: با این تدابیر اتخاذ شده شرایط پرداخت زکات فطریه این واجب شرعی از سوی مردم مؤمن و متدین شهرستان شیراز تسهیل و با کمترین دلواپسی انجام شود.

انتهای پیام
captcha