برگزاری جشن روزه‌اولی‌ها در جهرم
کد خبر: 4209710
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

برگزاری جشن روزه‌اولی‌ها در جهرم

به‌همت قسمت تعلیم و تربیت سپاه و با همکاری ادارات فرهنگی این شهرستان، جشن بزرگ روزه اولی‌های شهرستان جهرم همراه با اجرای سرود «روزه اولی های ۲» در دارالقرآن امام علی(ع) جهرم با شرکت ۵۰۰ روزه اولی برگزار شد.

جشن روزه‌اولی‌ها، جهرمحجت‌الاسلام سید جواد صحرائیان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، گفت: به‌همت قسمت تعلیم و تربیت سپاه و با همکاری ادارات فرهنگی این شهرستان، جشن بزرگ روزه اولی‌های شهرستان جهرم همراه با اجرای سرود «روزه اولی‌های ۲» در دارالقرآن امام علی(ع) جهرم با شرکت ۵۰۰ روزه اولی برگزار شد.

وی اظهار کرد: این برنامه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور حجت‌الاسلام ظهرابی، نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان جهرم برگزار شد.

صحرائیان بیان کرد: نوگلان روزه اولی افطار را بر سر سفره الهی رمضان، میهمان بوده و بعد از آن نیز سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه جهرم و حجت‌الاسلام ظهرابی، اجرای مسابقه، سرگرمی، بیان احکام به شیوه عروسک بازی و دیگر برنامه‌های شاد و مفرح با هدف رقم‌زدن لحظات شاد و به یادماندنی برای ایشان برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه جهرم در پایان یادآور شد: این برنامه با همکاری فرماندهی سپاه جهرم، آماد ناحیه، دارالقرآن بسیج، اداره آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی حضرت فاطمه معصومه (س)، اداره اوقاف و امور خیریه، اتاق اصناف، فضای مجازی، حوزه‌های بسیج الزهرا و فاطمه الزهرا(س) اجرا شد.

انتهای پیام
captcha