رفع موانع ۴۷ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل استان فارس
کد خبر: 4209742
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴

رفع موانع ۴۷ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل استان فارس

در نخستین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس در سال 1403، موانع 47 بنگاه اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کارگروه رفع موانع تولید، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس در سال 1403 و پانصد و هفتاد سومین کارگروه کلی امروز، 21 فروردین به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها تشکیل شد.

در این نشست نسبت به رفع موانع ۴۷ بنگاه اقتصادی که ۴۳ مورد بررسی شده در کمیته تخصصی ذیل کارگروه  و ۴ دستور کار در کارگروه تسهیل  استانی در خصوص تامین برق، مهلت جهت پرداخت بدهی، آزادسازی مانده تسهیلات، پیگیری عدم فسخ زمین از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و... با زمینه فعالیت شیر سویا، خدمات حمل و نقل، عصاره‌گیری منابع گیاهی و تولید قطعات پلاستیکی و... راهکارهای عملیاتی و اجرایی تصمیماتی اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این نشست با تاکید بر تلاش در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ابلاغی مقام معظم رهبری افزود: این جلسات در استان فارس به طور منظم هر هفته برگزار و با توجه به تعداد زیاد موارد قابل رسیدگی تمهیداتی در راستای تسریع امور بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی اندیشیده و راهکارهای عملیاتی اتخاذ و درصورت نیاز به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ملی جهت حل و فصل نهایی ارجاع داده می‌شود.

وی همچنین گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلات واحدهای تولیدی و  بنگاه‌های اقتصادی نیمه فعال و راکد استان برطرف شود و تعاملات با آنان در حوزه‌های مختلف انجام گیرد.

ایزدی تصریح کرد: نقاط قوت کارگروه تسهیل استان  توام با حمایت استاندار فارس و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی، جهت حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی، جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی استان، کمک به تعیین تکلیف بخشی از معوقات بانکی و مطالبات دولتی، راه‌اندازی مجدد تعدادی از واحدهای تولیدی استان است.

انتهای پیام
captcha