صبر استراتژیک ایران برای رژیم غاصب صهیونیستی مضمحل‌کننده است
کد خبر: 4210164
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
معاون سیاسی سپاه کربلای ساری:

صبر استراتژیک ایران برای رژیم غاصب صهیونیستی مضمحل‌کننده است

سرهنگ پاسدار حمید جعفری در جمع پایوران و سربازان سپاه ساری گفت: قدرت موشک‌های هایپرسونیک ایران با صرف زمان ۴۰۰ ثانیه اهداف حیاتی رژیم غاصب صهیونیستی را نابود می‌کند.

صبر استراتژیک ایران برای رژیم غاصب صهیونیستی مضمحل‌کننده استبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه ساری، سرهنگ پاسدار حمید جعفری، معاون سیاسی سپاه ساری، امروز، ۲۵ فروردین‌ماه با اشاره به درماندگی رژیم غاصب صهیونیستی پس از حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه اظهار کرد: طبق کنوانسیون وین حمله به کنسولگری یا سفارتخانه هر کشوری تجاوز به خاک آن کشور محسوب می‌شود و حق قانونی ایران در پاسخ به این تجاوز پابرجاست.
 
جعفری گفت: تاریخ  رژیم صهیونیستی به دو بخش قبل از طوفان‌ الاقصی و بعد از آن تقسیم می‌شود با سیلی که حماس این گروه همیشه در محاصره و محدود از نظر تجهیزات نظامی به رژیم غاصب وارد آورد بسیار برای آنها سنگین بوده و با کشتار زن و کودک و افراد بی‌دفاع درصدد جبران آن سیلی است، اما با این کار خوی وحشیگری خود را به نمایش گذاشته است.
 
وی افزود: پیام رژیم غاصب صهیونیستی به ایران در حمله به کنسولگری ما در سوریه این است که هیچ کجای جهان برای مسئولان ایرانی امن نخواهد بود حتی اگر وزیر امور خارجه ما باشد.
 
جعفری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمود: «امروز قدرت رسانه از قدرت موشک و بمب اتم بیشتر است» گفت: جنگ‌های سخت نظامی امروز در حقیقت پیوست جنگ‌های عملیات روانی است و صبر استراتژیک ایران در پاسخ به تجاوز به کنسولگری با روح و روان رژیم غاصب صهیونیستی بازی می‌کند و آنها را به اضمحلال کشانده است.
 
معاون سیاسی سپاه کربلا بیان کرد: موشک‌های هایپر سونیک ایران با قابلیت‌های سرعت زیاد، مانور پی در پی و غیر قابل رهگیری بودن با صرف مدت ۴۰۰ ثانیه اهداف حیاتی رژیم غاصب صهیونیستی را نابود می‌کند.
انتهای پیام
captcha