عملیات وعده صادق سپاه برای مردم تبیین شود
کد خبر: 4210598
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

عملیات وعده صادق سپاه برای مردم تبیین شود

سعید جابری‌انصاری گفت: ابعاد مختلف عملیات بزرگ وعده صادق و پاسخ کوبنده و تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صهیونیست‌های کودک‌کش باید برای مردم جهان به خوبی تبیین و تشریح شود.

سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، 27 فروردین‌‌ماه در سخنانی با قدردانی از رسانه‌های استان البرز در تبیین و اطلاع‌رسانی اقدام تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: انتقام خون شهدای کنسولگری ایران در دمشق از صهیونیست‌های جنایتکار نیازمند حرکت جهادگونه رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی هنرمندانه است.

این مسئول بیان کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و مجازی با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و صاحبنظران در این شرایط حساس مورد انتظار است.

وی افزود: ابعاد مختلف عملیات بزرگ وعده صادق و پاسخ کوبنده و تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صهیونیست‌های کودک‌کش باید برای مردم جهان به خوبی تبیین و تشریح شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان البرز از اصحاب رسانه خواست برای تبیین این رویداد مهم جهادگونه و هنرمندانه عمل کنند تا ابعاد مختلف آن برای مردم و جهانیان آشکار شود.

جابری‌انصاری از مردم انقلابی استان البرز و امام جمعه کرج، به خاطر برپایی جشن باشکوه شادمانی وعده صادق قدردانی کرد.

یادآور می‌شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب، ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در کشور سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایرانی خبر داد.

انتهای پیام
captcha