پیام تبریک استاندار ایلام به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه
کد خبر: 4211570
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

پیام تبریک استاندار ایلام به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه

استاندار ایلام با صدور پیامی دوم اردیبهشت‌ ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام به این شرح است:

بسم الله‌ الرحمن‌ الرحیم
 
دوم اردیبهشت‌ماه یادآور صدور فرمان تاریخی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برای تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. سپاه سرافراز اسلام که امروز با تشکیل جبهه مستحکم مقاومت علم‌دار مبارزه با استکبار جهانی گشته و این روزها بیش از پیش، پوزه‌ دژخیمان عالم را به خاک مالیده است.
 
امروز نقش سپاه پاسداران در ایجاد امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان بی‌بدیل است. جواب کوبنده و دندان‌شکن سپاه مقتدر به گستاخی و یاغی‌گری رژیم پلید و نامشروع صهیونیستی، در واقع پیام رهایی قدس شریف در فلسطین اشغالی بود و دل مظلومان عالم را شاد کرد و به کابوسی دهشتناک برای زورگویان عالم مبدل شد. 
 
نقش سازنده سپاه تنها به امنیت مسائل نظامی ختم نمی‌شود بلکه این نیروی مخلص، متعهد و جهادی در عرصه‌های دیگر نیز نقش‌آفرین است. در این میان نقش و مشارکت تاثیرگذار سپاه در ایجاد امنیت در ابعاد مختلف، کمک به برگزاری کنگره عظیم اربعین‌ حسینی، حضور سازنده و مهم در حوادث و بلایای طبیعی چون سیل، زلزله و ...، کمک به امنیت پایدار استان و خارج از مرزها، همکاری و تعامل بسیار خوب با ارکان مختلف نظام در استان، همکاری و فعالیت مؤثر در ستادهای اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال، شورای تامین استان، تلاش گسترده در محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان و نقش تأثیرگذار آنان در مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا در تمامی سطوح ارزشمند و قابل تقدیر است.
 
ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه سرباز دلاور اسلام و ایران، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت و همچنین تبریک فتح‌الفتوح رزمندگان اسلام در پاسخ قاطع و موشک‌باران اسرائیل غاصب، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه فرماندهان و پاسداران جان برکف و خانواده‌های معزز آنان به‌ویژه در استان ولایت‌مدار و شهیدپرور ایلام تبریک عرض می‌کنم و برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی مسئلت می‌نمایم.
 
حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام
انتهای پیام
captcha