نام و یاد شهید مطهری تا ابد ماندگار است
کد خبر: 4212589
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

نام و یاد شهید مطهری تا ابد ماندگار است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: نام و یاد دانشمند و عالم فرزانه آیت‌الله شهید مطهری برای همیشه و تا ابدیت ماندگار خواهد بود چراکه ایشان خدمات بزرگی را به جهان اسلام ارائه دادند.

حجت‌الاسلام علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز 8 اردیبهشت در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: شاهد شدیم که عملیات طوفان‌الاقصی ابهت آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی را در هم شکست و اقتدار مقاومت فلسطین را به تصویر کشید.

وی گفت: افرادی که در این عملیات طوفان الاقصی شرکت داشتند توانستند به موفقیت دست پیدا کنند، کار بزرگی را در تاریخ جهان صورت دادند، چون اعتقاد و ایمان محکمی به راه و آرمان و هدف خود داشتند؛ اکثریت افراد شرکت‌کننده در این عملیات حافظ کل قرآن کریم با بخشی از آن هستند.

حجت‌الاسلام رضایی ضمن تاکید بر اینکه حمله به کنسولگری ایران اشتباه بزرگی بود که کشورهای متخاصم مرتکب شدند، ادامه داد: ایران اسلامی با عملیات «وعده صادق» پاسخ شجاعانه‌ای را به دشمن داد و به توقه ملت ایران مبنی بر «انتقام سخت» پاسخ منطقی داد.

وی با بیان اینکه به فضل الهی با عملیات وعده صادق ابهت باقی‌مانده آمریکا و صهیونیست‌ فرو ریخت، اضافه کرد: برای نخستین بار از داخل خاک مقدس نظام جمهوری اسلامی این اتفاق مبارک به نیابت از همه نیروهای مسلح انجام شد که این موضوع از عظمت اسلام، انقلاب، دوراندیشی حضرت امام و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب سرچشمه گرفت.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه در هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: علت ماندگاری نام، یاد و راه آیت‌الله شهید مطهری باید واکاوی شده و برای نسل جدید کشورمان تبیین شود که در این موضوع والدین، عنایات اهل بیت(ع) و تلاش فردی ایشان تاثیر‌گذار بوده است.

وی با بیان اینکه تکریم والدین، دعای آنها همچنین زحمات اساتید بزرگی همچون علامه طباطبایی باعث شد نام و یاد آیت‌الله مطهری به معنای واقعی کلمه در تاریخ انقلاب ماندگار شود، گفت: ایشان به شخصیت تاثیرگذار در جهان اسلام تبدیل شدند که هنوز هم خودمان را وامدار ایشان می‌دانیم.

انتهای پیام
captcha