نظریات آیت‌‌الله مطهری همچنان در جهان سرآمد است
کد خبر: 4212606
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
یک کارشناس مسائل سیاسی:

نظریات آیت‌‌الله مطهری همچنان در جهان سرآمد است

حجت‌الاسلام محمد قنبری بارونی گفت: نظریات آیت‌الله مطهری در بسیاری از زمینه‌ها همچنان سرآمد بوده و مورد بررسی و تأمل قرار می‌‌گیرد و تألیفات ایشان همواره منبع موثقی برای علما و فضلاست.

حجت‌الاسلام محمد قنبری بارونی یک کارشناس سیاسیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد قنبری بارونی، کارشناس مسائل سیاسی، امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در همایش بزرگداشت روز معلم که در چالدران برگزار شد، گفت: نظریات شهید مطهری همچنان در بسیاری از زمینه‌ها، علوم و فنون سرآمد است تا جایی که شاهد هستیم تألیفات ایشان توسط بسیاری از دانشمندان، علما و فضلا مورد بررسی و تأمل قرار می‌‌گیرد.

وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در جبهه انقلاب اسلامی باید سعی کنند آیت‌الله مطهری را بیش از گذشته و بهتر از دیگران بشناسند و ایشان را به نسل جدید کشورمان معرفی کنند، ادامه داد: این دانشمند فرزانه به معنای واقعی کلمه فردی بود که مسائل را موشکافانه مورد بررسی قرار می‌داد.

قنبری بارونی با بیان اینکه آیت‌الله مطهری با نگاه علمی و کاملاً مسلط و کارشناسی مسائل را تأیید یا رد می‌کردند، اضافه کرد: نسبت به مسائل روز جامعه از جمله سینما، مطبوعات و... نگاه متمایز و بسیار متفاوت از سایر کارشناسان و اندیشمندان داشتند و واقعاً شخصیت علمی ممتازی به‌شمار می‌‌روند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آیت‌الله مطهری در عرصه‌های علمی، سیاسی و پژوهشی همچنین به مدارج معنوی و جایگاه بالایی دست یافتند، ادامه داد: با وجودی که سالیان زیادی از به شهادت رسیدن ایشان می‌گذرد ولی هنوز نیز نام و یاد این مرد فرزانه و عالم جلیل‌القدر جهانیان را به تحسین وا می‌دارد.

وی هفته معلم را یک فرصت ارزشمند برای زنده نگه‌داشتن یاد و راه این مرد تاریخ‌ساز دانست و گفت: چنانچه زندگی‌نامه ایشان را مطالعه کنیم، خواهیم فهمید تا چه اندازه زندگی ایشان سرشار از فراز و نشیب بوده است.

انتهای پیام
captcha