تمسک به قرآن و پیامبر(ص)؛ مؤلفه اصلی وحدت بین مسلمانان ‌
کد خبر: 1359360
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

تمسک به قرآن و پیامبر(ص)؛ مؤلفه اصلی وحدت بین مسلمانان ‌

گروه اجتماعی: مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه تمسک به قرآن و پیامبر(ص) مؤلفه اصلی وحدت بین مسلمانان است، گفت: عزت و اقتدار مسلمانان با تمسک مسلمانان جهان به قرآن و راه و روش پیامبر رحمت(ص)، حاصل می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام محرم‌علی فراشی، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مراسم جشن وحدت که روز گذشته، 24 دی در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: وحدت، عزت و اقتدار مسلمین از مهمترین موضوعاتی است که با تمسک مسلمانان جهان به قرآن و راه و روش پیامبر رحمت(ص)، حاصل می‌شود.



وی به تأکید قرآن بر امر وحدت میان امت اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان از ترس وحدت مسلمانان توطئه‌های زیادی برای تفرقه‌افکنی انجام می‌دهند چراکه وحدت مسلمانان رگ حیات دشمن را قطع می‌کند.



وی بیان کرد: در آیات قرآن کریم بر وحدت میان امت اسلامی تاکید فراوانی کرده است و آیات زیادی بر این اهمیت دلالت دارد که همگی عوامل و زمینه پیروزی اسلام هستند زیرا که تفرقه باعث ذلت و خواری می‌شود و هر مسلمانی را طعمه شیطان می‌کند.



حجت‌الاسلام فراشی در پایان یادآور شد: ما در کنار اندیشه‌های مختلفی که داریم با قدرت وحدت می‌توانیم به اهداف عالیه اسلام ناب محمدی (ص) و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اندیشه های رهبرمعظم انقلاب در بخش‌های مختلف جامعه عمل بپوشانیم.

captcha