«فناوری در خدمت به قرآن» در همایش بین‌المللی امان بررسی می‌شود
کد خبر: 1379805
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

«فناوری در خدمت به قرآن» در همایش بین‌المللی امان بررسی می‌شود

گروه بین‌الملل: همایش بین‌المللی «برنامه‌های اسلامی در فناوری‌ها و علوم کامپیوتری» با هدف بررسی فناوری اطلاعات و کاربردهای آن در خدمت به قرآن کریم، اسلام و علوم اسلامی 20 و 21 مهرماه سال 93 در شهر امان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «dsr-conferences»، این همایش به همت دانشگاه آموزش و علوم اسلامی شهر امان، پایتخت اردن، در این دانشگاه برگزار خواهد شد.
فناوری اطلاعات در خدمت به قرآن کریم و علوم قرآنی، مشارکت مسلمانان در فناوری و علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات در خدمت به جامعه اسلامی، فناوری در خدمت به فقه اسلامی، فناوری در خدمت به تاریخ و تمدن اسلامی ، فناوری در خدمت به دانش اسلامی و نقش علمای مسلمان، اخلاق در فناوری اطلاعات از دیدگاه اسلام، پایگاه داده‌های اسلامی و ارزیابی نرم‌افزارهای اسلامی از جمله موضوعات مورد بحث در این همایش است.
این همایش با هدف معرفی مهم‌ترین برنامه‌ها و نرم‌افزارهای در خدمت مسلمانان و دین اسلام و نیز ترغیب به انجام پژوهش‌های علمی با استفاده از فناوری اطلاعات در علوم اسلامی برگزار خواهد شد.
مقالات پذیرفته شده در این همایش در نشریه بین‌المللی «برنامه‌های اسلامی در فناوری‌ها و علوم کامپیوتر» به چاپ خواهد رسید.
علاقمندان به شرکت در این همایش حداکثر تا تاریخ 11 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا چکیده مقالات خود را به زبان انگلیسی به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این همایش اینجا کلیک کنید!

captcha