امام جمعه اسبق شهر دوگنبدان درگذشت
کد خبر: 1384129
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲

امام جمعه اسبق شهر دوگنبدان درگذشت

گروه سیاسی: فرماندار شهرستان گچساران گفت: امام جمعه اسبق شهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته در سن 85 سالگی درگذشت.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم رحیمی، فرماندار شهرستان گچساران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حجت‌الاسلام سیدعلی متقی‌کاشانی امام جمعه اسبق دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران شب گذشته، 17 اسفند سال جاری در بیمارستان شهید دکتر بهشتی یاسوج، دار فانی را وداع گفت.

وی با بیان این مطلب که حجت‌الاسلام متقی‌کاشانی به‌دلیل بیماری به بیمارستان یاسوج اعزام شده است، افزود: متأسفانه با وجود تلاش کارکنان زحمت کش این بیمارستان، به‌دلیل طولانی شدن بی‌هوشی ناشی از آن، دعوت حق را لبیک گفت.
فرماندار شهرستان گچساران اظهار کرد: به همین منظور کمیته استقبال از پیکر این روحانی دانشمند و امام جمعه سال‌های گذشته  گچساران تشکیل و این کمیته ساعت 10 صبح امروز برای استقبال از پیکر مرحوم متقی کاشانی در اطراف پلیس راه گچساران مستقر می‌شود.
حجت‌الاسلام رحیمی ابراز کرد: مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران فردا و طی مراسمی برگزار می‌شود.
یادآور می شود: حجت‌الاسلام متقی‌کاشانی، امام جمعه اسبق گچساران، فردی محبوب میان بازاریان و کسبه بوده که سابقه مبارزاتی در زمان حکومت پهلوی علیه این رژیم  داشته و هم‌چنین هدایت و ارشاد‌های وی در زمان هشت سال دفاع مقدس از شاخصه‌های رفتاری و اخلاقی این روحانی اندیشمند بود.

captcha