ضرورت توجه روحانیون به دعا مکارم الاخلاق
کد خبر: 1388349
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶
امام جمعه بابل مطرح کرد:

ضرورت توجه روحانیون به دعا مکارم الاخلاق

گروه اجتماعی: امام جمعه بابل با تأکید بر توجه روحانیون به دعای مکارم الاخلاق، گفت: دعای مکارم الاخلاق از دعاهای بسیار مفیدی است که برای انسان مؤثر بوده و باید به آن توجه داشت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، با حضور 70 نفر از روحانیون مستقر سراسر استان دوره آموزشی «آموزش و نحوه تصحیح و یادگیری قرائت نماز» امروز دوشنبه 26 اسفند ماه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام حسن روحانی، امام جمعه بابل در این دوره آموزشی با تأکید بر توجه روحانیون به دعای مکارم الاخلاق، گفت: دعای مکارم الاخلاق از دعاهای بسیار مفیدی است که برای انسان مؤثر بوده و باید به آن توجه داشت.

وی افزود: متاسفانه اوصافی در انسان وجود دارد که در برخی از مکان‌ها بروز کرده و مایه شرمساری برای انسان است و ما باید آن را اصلاح کنیم.

این استاد حوزه تصریح کرد: انسان می‌تواند با مطالعه دعای مکارم الاخلاق این اوصاف زشت را از خود کند.

امام جمعه بابل تصریح کرد: البته برخی مواقع ما شاهد انتسابات اوصاف نابجا به روحانیون از سوی برخی از مردم هستیم که واقعا به حق نبوده و جای تأسف دارد.

وی با اشاره به حرکت زیبای حجت الاسلام نظافتی در اهدای کلیه به بیماری گلستانی، افزود: این حرکت بسیار شایسته بوده و جای تقدیر از این عزیز دارد.

در ادامه این دوره آموزشی که به مدت سه ساعت گزار شد، حجت الاسلام غفاری، مسئول طرح هجرت استان در خصوص مسائل تجویدی و تصحیح نماز مطالب مورد نظر را بیان کرد.

captcha