ارائه مجموعه بیانات رهبری در قالب «جرعه‌ها» در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 1392275
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
اخویان اظهار کرد:

ارائه مجموعه بیانات رهبری در قالب «جرعه‌ها» در نمایشگاه کتاب

گروه ادب: مدیر توزیع نشر معارف از ارائه مجلد دوم کتاب «جرعه‌ها» شامل مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب، «امامت در قرآن» اثر آیت‌الله محسن‌ اراکی و 10 اثر قرآنی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

مهدی اخویان، مدیر توزیع نشر معارف در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به حضور نشر معارف در نمایشگاه کتاب تهران گفت: این انتشارات کتاب‌های گوناگونی را برای مخاطبان عرضه خواهد کرد که یکی از این عناوین، مجلد دوم کتاب «جرعه‌ها» است که اسفند سال گذشته منتشر شد.

وی افزود: این اثر شامل مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب در قالب کلمات قصار است که در مناسبت‌های گوناگون در میان دانشجویان و اقشار مختلف ایراد شده. این کتاب 240 نکته را دربرگرفته که با بررسى تمام سخنرانى‌هاى معظم‌له از سال 1368 - 1386 تدوین و تنظیم شده است.

اخویان در ادامه، آثار قابل ارائه در نمایشگاه کتاب تهران از سوی نشر معارف را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: دفتر نشر معارف در حوزه علوم قرآنی آثار فراوانی دارد و از جمله آنها می‌توان به «امامت در قرآن» اثر آیت‌الله محسن‌ اراکی، «تفسیر سوره‌های صف»، «جمعه»، «تغابن»، «حمد»، «صلای حکمت» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صفوی، «امام علی(ع) در قرآن» اثرعلی آل‌کاظمی، «اشخاص و شاخص‌ها در قرآن»، «شبهات جدید قرآنی»، «آیات وحیانی، پندار شیطانی» و «اعجاز علمی قرآن کریم» اشاره کرد.

مدیر پاتوق کتاب با اشاره به کتاب‌های چاپ نخست سال 92 این انتشارات بیان کرد: «سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت فاطمه‌الزهرا(س)»، «پندهای سعادت: درس‌های اخلاقی آیت‌الله شب‌زنده‌دار»، «ولایت فقیه در کلام سیاسی شیعه»،‌ «اخلاق سیاستمداری»، «تاریخ و سیاست معاصر ایران»، «سیاست‌نامه»، «اویس خمینی»، «شهید علم: درباره شهدای هسته‌ای ایران»، «هویت و الگو»، «تیغ دو دم»، «نگاه از بیرون» در دو مجلد، «جرعه‌ها» در دو مجلد و «دفاتر ملکوتی» از جمله این آثار هستند.

captcha