ارائه «معارف وحیانی» آیت‌الله سیدان در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 1396118
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

ارائه «معارف وحیانی» آیت‌الله سیدان در نمایشگاه کتاب

گروه ادب: کتاب «معارف وحیانی» اثر آیت‌الله سیدجعفر سیدان به همراه «الحیات» و 748 اثر دینی و قرآنی دیگر توسط انتشارات دلیل ما در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، انتشارات دلیل ما یکی از ناشران فعال در زمینه نشر کتاب‌های دینی و قرآنی است که در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیش از 750 عنوان اثر ارائه می‌کند که از این تعداد 46 عنوان چاپ اول سال 92 و 15 عنوان نیز مربوط به کتاب‌های چاپ نخست در سال جاری است.

کتاب‌هایی چون «معارف وحیانی» اثر آیت‌الله سیدجعفر سیدان در دو مجلد، «دریای تشنه» درباره زندگی حضرت عباس(ع) و نوشته مرضیه محمدزاده، «جریان‌شناسی مهدویت» اثر حیدر مظفری و «بررسی تاریخ نگارش قرآن» نوشته حسن خلیلی از جمله عناوین منتشر شده در سال 93 هستند که تعدادی از آنها به چاپ رسیده و تعدادی نیز زیر چاپ قرار دارند.

«الحیات» اثر دیگری است که توسط این ناشر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود و علامه محمدرضا حکیمی آن را به نگارش درآورده است، از این اثر تاکنون 10 مجلد به چاپ رسیده و سبک زندگی مبتنی بر توحید و عدالت‌محوری است که در قالب دایره‌المعارف بوده و چاپ دوم مجلدهای نهم و دهم این اثر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

«الگوهای مکتبی» و «اخلاق اسلامی» از آثار حجت‌الاسلام جواد محدثی است که در سال جاری به چاپ رسیده‌اند؛ «لمحات من‌المعاد»، «تثلیث در قرآن و عهدین»، «شناخت یهودیت»، «شناخت مسیحیت»، «گزارش لحظه به لحظه از شهادت امام صادق(ع)» و «مسجدسازی بر قبور» از آثار دیگر انتشارات دلیل ما است.

captcha