حمایت نایب‌رئیس کمیسیون آموزش مجلس از نامگذاری روز «معلم قرآن»
کد خبر: 1396781
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹

حمایت نایب‌رئیس کمیسیون آموزش مجلس از نامگذاری روز «معلم قرآن»

گروه سیاسی: نائب‌رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه لازم است جایگاه والایی برای معلمان قرآنی در نظر بگیریم، از نامگذاری روز «معلم قرآن» حمایت کرد.

جواد هروی، نائب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، درباره پیشنهاد ایکنا مبنی بر نامگذاری یکی از ایام هفته معلم به عنوان روز تکریم معلم قرآن اظهار کرد: ما طی این سال‌ها نتوانسته‌ایم کار شایسته‌ای برای معلمان قرآن و حفظ حرمت آنها انجام دهیم.
منتخب مردم قائن در مجلس افزود: با توجه به اینکه ایام هفته معلم موقعیت خوبی برای گرامیداشت این قشر محسوب می‌شود، بی‌مناسبت نیست که یک کار اساسی انجام دهیم و اگر قرار است قدمی برای معلمان برداشته شود، بسیار سنجیده باشد تا بتوانیم به نسبت جایگاهی که دارند بها بدهیم و قدر زحماتی که کشیده‌اند را بدانیم.
هروی با اشاره به نامگذاری سال و اهمیت موضوع فرهنگ گفت: با توجه به اینکه امسال مزین به نام فرهنگ شده، ضروری است بالاترین نگاه را به قرآن و مروجان و مبلغان این کتاب آسمانی داشته باشیم و به عنوان یک کتاب الهی و معجزه پیامبرمان به آن نگاه کنیم.
نائب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه لازم است جایگاه والایی برای معلمان قرآنی در نظر بگیریم، اظهار کرد: ارزش و شأن معلمان قرآنی به هر نحوی باید سنجیده و پاس داشته شود؛ هر اقدامی در زمینه ارج نهادن به معلمان قرآنی انجام دهیم به‌جا و شایسته است و مورد حمایت است.

captcha