حضور مرکز اسناد انقلاب اسلامی با 950 عنوان کتاب در نمایشگاه
کد خبر: 1400899
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷

حضور مرکز اسناد انقلاب اسلامی با 950 عنوان کتاب در نمایشگاه

گروه ادب: انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی با 950 عنوان کتاب جدید در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران حضور می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی با ارائه 250 عنوان کتاب، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌یابد که از این تعداد، 72 عنوان چاپ اول بوده و بقیه جزء کتاب‌های تجدید چاپی هستند.

این انتشارات همانند هر سال که هر روز یک کتاب تازه منتشر شده را رونمایی می‌کند، امسال نیز 11 عنوان کتاب جدید برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته است که «جریان‌شناسی اصولگرایی در جمهوری اسلامی»، «خداوند اشرف»، «خیابان 42»، «تاریخ شفاهی سیاست خارجی جمهوری اسلامی» و «تاریخ شفاهی شورای نگهبان» عناوین برخی از این کتاب‌هاست.

انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اجرای «طرح شوق کتاب» اقدام به ارائه آثار خود با 30 درصد تخفیف کرده است و این تخفیف بیشتر کتاب‌های پرفروش را شامل می‌شود و مخاطبان به صورت روزانه می‌توانند با یک نویسنده در غرفه این انتشارات ارتباط برقرار کنند.

براساس اعلام مرکز اسناد انقلاب اسلامی، باشگاه این مرکز در نمایشگاه کتاب تهران اقدام به عضوگیری از مخاطبان کرده و تسهیلات ویژه‌ای در اختیار آنها قرار می‌دهد و چاپ دوم کتاب خاطرات علی جنتی، وزیر فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از سوی این مؤسسه در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

captcha