تظاهرات مسلمانان و مسیحیان سرزمین‌های اشغالی علیه حملات شهر‌ک‌نشینان
کد خبر: 1406247
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

تظاهرات مسلمانان و مسیحیان سرزمین‌های اشغالی علیه حملات شهر‌ک‌نشینان

گروه بین‌الملل: صدها نفر از مسلمانان، مسیحیان و یهودیان سرزمین‌های اشغالی دیشب، 21 اردیبهشت، در اعتراض به حملات مستمر شهرک‌نشینان صهیونیست به مسلمانان و مسیحیان، در نزدیکی مقر نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از شبکه تلویزیونی «Press TV»، تظاهرات‌‌کنندگان در اعتراض به موج فزاینده حملات شهرک‌نشینان افراط‌گرا از رژیم تل‌آویو خواستند تا با این حملات مقابله کند.
تندروهای اسرائیلی گاه و بیگاه به مسلمانان و مسیحیان، اموال و اماکن مقدس آنان در کرانه باختری و قدس اشغالی حمله می‌کنند. این افراط‌گرایان می‌گویند حملاتشان علیه هر شخصی صورت می‌گیرد که با شهرک‌نشینان و شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی کرانه باختری و قدس شرقی مخالف باشد.
نیروهای رژیم صهیونیستی نیز نسبت به اقدامات تندروها هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.
حملات تندورهای اسرائیلی علیه مسلمانان و مسیحیان سرزمین‌های اشغالی دائماً در حال افزایش است و در آخرین اقدام از این دست، یک کودک شش ساله فلسطینی در جنوب الخلیل توسط شهرک‌نشینان گروگان گرفته شد.
این کودک که توانسته بود پس از چند ساعت به جنگل نزدیک آن شهرک یهودی‌نشین فرار کند، از سوی گروه تحقیقاتی فلسطینیان پیدا شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل و بستری شد.
فلسطینیان هر روز هدف حملات شهرک‌نشینان قرار می‌گیرند و فریاد عدالت‌خواهیشان به جایی نمی‌رسد.
 

captcha