مذاکرات 1+5 در راستای حفظ حقوق ملت ایران صورت پذیرد
کد خبر: 1407243
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

مذاکرات 1+5 در راستای حفظ حقوق ملت ایران صورت پذیرد

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه هر زمانی که ملت بزرگ ایران متوجه شود 1+5 در مذاکرات صادقانه عمل نمی‌کند مواضع دیگری در پیش می‌گیرد، افزود: در این مذاکرات حقوق بزرگ ملت ایران باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز گذشته، 26 اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه اراک در‌خصوص مذاکرات ایران و 1+5 و توافق نهایی، گفت: در این مذاکرات حقوق بزرگ ملت ایران باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها باید ضمن توافق اولیه تحریم‌های ظالمانه خود را در مدت زمان معینی حذف کنند، افزود: هر زمانی که ملت بزرگ ایران متوجه شود 1+5 در مذاکرات صادقانه عمل نمی‌کند مواضع دیگری در پیش می‌گیرد.

امام جمعه اراک ضمن اعلام حمایت حکیمانه از تیم مذاکره‌کننده، اظهار کرد: مذاکرات ایران با  1 +5 باید مذاکرات برد - برد باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه به مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و افزود: در مراسم اعتکاف امسال نسبت به سال گذشته 4 هزار نفر بیشتر شرکت کردند که این امر رشد معنوی و ارتقاء سلامت اجتماعی را در پی دارد.

امام جمعه اراک با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی(ع) و وفات حضرت زینب‌(س)، افزود: این دو بزرگوار اسوه‌های انسانیت و چراغ راه هستند و با پیروی از آنها می‌توان راه سعادت را پیدا کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس رژیم غاصب اسرائیل و روز نکبت، اظهار کرد: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌های جنایتکار با حمایت از این غده سرطانی مشکلات را در منطقه ایجاد کرده اند؛ اما امیدواریم مسلمانان هرچه سریعتر صهیونیست‌ها را از سرزمین‌های اشغالی بیرون کنند و مردم مظلوم فلسطین به سرزمین‌های خود بازگرددند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان به سالروز رحلت آیت‌الله بهجت و برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله مشکینی اشاره کرد و از شخصیت و مقام والای این دو عالم فقیه تجلیل کرد.

captcha