ثمره ماه رمضان تقوا است
کد خبر: 1428778
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰

ثمره ماه رمضان تقوا است

گروه فعالیت‌‌های قرآنی: مدیر عامل شرکت گاز مازندران، گفت: ثمره و دستاورد ماه مبارک رمضان تقوا است و اهل تقوا شامل هدایت الهی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، عرب مقصودی مدیر عامل شرکت گاز مازندران عصر شنبه 21 تیرماه در مراسم محفل انسی با قران که به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت برگزار شد، گفت: اگر متقی و هدایت‌پذیر باشیم کتاب الهی برای ما سودمند خواهد بود.
وی افزود: ثمره و دستاورد ماه مبارک رمضان تقوا است  و اهل تقوا شامل هدایت الهی می‌شوند.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مغتنمی برای نزدیکی به خدا و رسیدن به کمال است، تصریح کرد: دور شدن از مفاسد و بخشیده شدن و پذیرفته شدن توبه و استغفار از برکات این ماه مبارک است.
وی ادامه داد: این محفل انس با قران از سوی گروه فرهنگی و ستاد قرانی شرکت گاز مازندران برگزار شد و اینجانب از همه آنها تشکر می‌کنم که با برگزاری چنین محفلی باقیات و صالحاتی برای خود رقم زدند.
عرب مقصودی با بیان اینکه تمام گرفتاری‌های امت اسلامی به خاطر دوری از قرآن است، اظهار کرد: تلاوت زیبای قرآن سبب ایجاد انگیزه و شوق حاضرین شده و فضای محفل را  صمیمی می‌کند.
وی افزود: همانگونه که جسم ما به خوراک نیازمند است روح ما نیز به معنویت محتاج است و تلاوت قران نمونه‌ای از رزق معنوی است که خداوند در ماه مبارک رمضان به بنده‌اش ارزانی داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران بیان کرد قرآن کریم برای مومنان روح‌بخش و مفید است و چه خوب است که در این ماه مبارک با کسب تقوا خود را متقی کنیم تا با قرائت قرآن هدایت الهی را شامل حال خود کنیم.
گفتنی است در این محفل انس که با اجرای محمد رضا پور معین عضو شورای عالی قرآن برگزار شد قاریان، محمد حسین معصومی قاری نوجوان ساروی، نقی عالیشاه قاری کشوری، پیمان ایازی حافظ کل قرآن و صحیفه سجادیه و حمید رضا احمدی وفا قاری بین‌المللی قرآن به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.

captcha