برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع راهپیمایی روز قدس در لرستان
کد خبر: 1429323
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع راهپیمایی روز قدس در لرستان

گروه هنر: هم‌زمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، مسابقه عکاسی با موضوع حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اعظم روانشاد، مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، 23 تیر در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع راهپیمایی روز قدس در این استان خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش عکس هنری و خبری ویژه هنرمندان، خبرنگاران و اعضای روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای همه علاقه‌مندان آزاد است، گفت: شرکت‌کنندگان مجاز هستند فقط در موضوع راهپیمایی روز قدس آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند، هر عکاس می‌تواند حداکثر هفت قطعه تک عکس و یک مجموعه شامل سه تا پنج عکس به دبیرخانه ارسال کند.

روانشاد ادامه داد: عکس‌ها باید با قدرت تکنیک 300 dpi و فرمت jpg و حداقل عرض 30 سانتی‌متر بر روی لوح فشرده ارسال شود و به‌ جای نام هر فایل عکس، نام عکاس به اضافه شماره عکس نوشته شود و به همراه لوح فشرده عکس‌ها و مشخصات، به دبیرخانه واقع در روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارسال شود.

وی با یادآوری این‌که با تکیه بر دستاوردهای هنری می‌توان حماسه‌های بزرگ را جاودانه و در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ثبت کرد، گفت: با تأسی به این جمله از مقام معظم رهبری که روز قدس روز آرمان‌ها و اهداف مقدس و اسلامی این امت است، از تمامی علاقه‌مندان و فعالان هنری جهت شرکت در این مسابقه دعوت به همکاری می‌کنیم.

captcha