تبیین رفتارهای انسان منتظر در غرفه فرهنگسرای انتظار مشهد
کد خبر: 1432003
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
در نمایشگاه قرآن مشهد صورت می‌گیرد؛

تبیین رفتارهای انسان منتظر در غرفه فرهنگسرای انتظار مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: فرهنگسرای انتظار مشهد با رویکرد تبیین فرهنگ انتظار و آداب رفتاری یک انسان منتظر، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد حضور یافته تا در قالب‌های متفاوتی این فرهنگ را برای شهروندان مشهدی تبیین کند.

علی رضازاده، مدیر فرهنگسرای انتظار مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: فرهنگسرای انتظار مشهد با رویکرد تبیین فرهنگ انتظار و آداب رفتاری یک انسان منتظر، در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد حضور یافته تا در قالب های متفاوتی این فرهنگ را برای شهروندان مشهدی تبیین کند.

مدیر فرهنگسرای انتظار مشهد افزود: این فرهنگسرا با پخش پاورپونت‌های سه دقیقه ای درباره دوران آخر الزمان، نظرات شهروندان را نسبت به وظایفشان در دوران انتظار بیان می کند.

وی با بیان اینکه شهروندان پس از مشاهده پاورپونت های مهدویت اقداماتی را که برای نزدیک شدن به ظهور امام زمان(عج) می توان انجام داد،  دریافت می کنند، اظهار کرد: علاوه بر این یک روحانی وظایف مسلمانان را در دوران انتظار برای مخاطبان تبیین کرده و آنان را نسبت به اموری که از یاد برده اند، آشنا می کند.

رضازاده ادامه داد: نمایش برخی از برنامه هایی که در دهه مهدویت امسال در سطح شهر انجام شد یکی دیگر از فعالیت های این فرهنگسرا در نمایشگاه قرآن مشهد است.

وی با بیان اینکه معرفی فعالیت های فرهنگسرای انتظار یکی دیگر از بخش های این غرفه است، یادآور شد: برگزاری حلقه های معرفت با محوریت موضوع دوران انتظار از دیگر برنامه های این فرهنگسرا در نمایشگاه قرآن به شمار می رود.

captcha