بسیاری از شهروندان از برگزاری نمایشگاه قرآن مطلع نیستند
کد خبر: 1432766
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

بسیاری از شهروندان از برگزاری نمایشگاه قرآن مطلع نیستند

گروه فعالیت‌های قرآنی: شهردار منطقه سه مشهد با بیان اینکه تبلیغات کمی از برگزاری نمایشگاه قرآن مشهد در سطح شهر صورت گرفته است، گفت: بسیاری از شهروندان از برگزاری چنین جریان مهمی مطلع نیستند.

علی یوسف‌زاده، شهردار منطقه سه مشهد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد اظهار کرد: سطح توقع و انتظار از برگزاری نمایشگاه قرآن در مشهد بسیار بالا است.

وی ادامه داد: در نهمین دوره نمایشگاه اقدامات خوب و ارزشمندی در حوزه فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته اما توقع از نمایشگاه قرآن وعترت مشهد از نظر محتوایی و کیفیتی در این حد نبوده است.

یوسف‌زاده با بیان اینکه تبلیغات کمی از برگزاری نمایشگاه قرآن مشهد در سطح شهر صورت گرفته است، عنوان کرد: بسیاری از شهروندان از برگزاری چنین جریان مهمی مطلع نیستند لذا باید تبلیغات بیشتری در اطلاع‌رسانی مردم صورت می‌گرفت.

شهردار منطقه سه مشهد با اشاره به این مطلب که برگزاری نمایشگاه قرآن تاثیر بسزایی در فضای قرآنی شهر مشهد دارد، عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن در ارایه فعالیت‌های قرآنی در آن می‌تواند در تبیین معارف قرآنی برای مردم نقش موثری را ایفا کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در تمام موضوعاتی که ارائه می‌کند باید پیشرفت داشته باشد، اظهار امیدواری کرد: در سال‌های آینده شاهد بهتر برگزار شدن نمایشگاه قرآن و عترت مشهد باشیم، همچنین سازمان‌هایی همچون آستان قدس رضوی، اداره ارشاد، شهرداری، سازمان تبلیغات و ... می‌تواند در بهتر برگزار شدن نمایشگاه اقدامات مناسبی را انجام دهند.

یوسف‌زاده با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن تا حدودی می‌تواند سبک زندگی اسلامی را ترویج دهد، گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر خود به خراسان شمالی خواستار ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی شدند و به همین منظور امسال نیز شعار نمایشگاه سبک زندگی اسلامی با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است.

شهردار منطقه سه مشهد با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن می‌تواند نسبت به ترویج این فرمایش رهبر معظم انقلاب حرکت‌های خوب و موثری را انجام دهد، بیان کرد: باید امیدوار باشیم در سالهای آینده این نمایشگاه در سطح بهتری برگزار شده و تاثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبان خود بگذارد.

captcha