اختلافات داخلی سخت‌ترین ضربه را بر پیکر امت اسلامی وارد می‌کند
کد خبر: 1433183
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰

اختلافات داخلی سخت‌ترین ضربه را بر پیکر امت اسلامی وارد می‌کند

گروه سیاسی: امام جمعه شهر بابک اظهار کرد: خطرناک‌ترین آسیب امت اسلامی، اختلافات داخلی است که سخت‌ترین ضربه را بر پیکر امت اسلامی وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهر بابک سوم مرداد در خطبه‌های نماز جمعه شهر بابک با گرامیداشت روز جهانی قدس، اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی را از مصیبت‌های امت اسلامی برشمرد و گفت: آمریکا و انگلیس با هدف جلوگیری از حکومت‌های مقتدر اسلامی و ایجاد پایگاه نظامی در قلب خاورمیانه این رژیم جعلی و نامشروع را تأسیس کردند.
وی افزود: امروز امت اسلامی باید تمام هم و غم خود را متوجه دشمنان اصلی یعنی آمریکا و صهیونیست کند و هر دسته و گروهی که مسلمانان را به جان هم بیندازد، برای منافع آمریکا و صهیونیست حرکت کرده است.
حجت‌الاسلام منتظری به اختلافات داخلی کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: خطرناک‌ترین آسیب امت اسلامی، اختلافات داخلی است که سخت‌ترین ضربه را به پیکر امت اسلامی وارد می‌کند.
امام جمعه شهر بابک از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و یادآور شد: ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی با برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی ‌قدس به دنیا اعلام کرد که ایران اسلامی با کمال اقتدار و افتخار مرکز مقاومت در جهان و حامی واقعی مظلومان عالم است.
وی ماه مبارک رمضان را فرصت بسیار خوبی برای بندگان خدا دانست و اظهار کرد: باید نتیجه روزه‌داری ماه مبارک رمضان کسب تقوا، پرهیزکاری و قرار گرفتن در ردیف بندگان صالح خدا باشد.
حجت‌الاسلام منتظری شرط بندگی خدا را واعظ درونی و پاک شدن از گناهان دانست و گفت: دین‌شناسی و دین را سرلوحه زندگی قرار دادن، عدم وابستگی به دنیا، واقف شدن بر عیب‌ها و رفع آنها، کسب شرح صدر از شرایط بندگان صالح الهی است که باید در این ماه مبارک رمضان حاصل شود.
امام جمعه شهر بابک با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله طالقانی از مردم مؤمن و انقلابی شهرستان شهربابک و دست‌اندرکاران برگزاری نماز جمعه قدردانی کرد و گفت: به لطف الهی و همت والای مردم مؤمن و انقلابی شهر بابک نماز جمعه شهر بابک یکی از باشکوه‌ترین نماز جمعه‌هایی است که در استان کرمان برگزار می‌شود.

captcha