دوره تربیت مربی روخوانی و حفظ قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 1442173
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

دوره تربیت مربی روخوانی و حفظ قرآن برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تربیت مربی روخوانی و حفظ قرآن در مؤسسه قرآنی آذین کوثر در دو مرحله برگزار می‌شود.

صغری امینی، مدیر مؤسسه قرآنی آذین کوثر تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: دوره تربیت مربی روخوانی و حفظ قرآن کودکان در مؤسسه قرآنی آذین کوثر در مرحله ثبت‌ نام علاقه‌مندان است و پس از تکمیل ظرفیت این دوره آموزشی دایر خواهد شد.

وی افزود: این دوره آموزش عمومی و تخصصی، روخوانی و حفظ قرآن کریم برگرفته از شیوه‌های آموزشی کد‌گذاری و اشاره احمدرضا محسنی است که به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

کسب مجوز و گواهی‌نامه برای تدریس در مؤسسات قرآنی

امینی در ادامه تصریح کرد: دوره تربیت مربی با برگزاری 8 جلسه مرحله مقدماتی و 12 جلسه مربی‌گری پیشرفته از سوی این مؤسسه ارائه خواهد شد. افرادی با قبولی در آزمون نهایی می‌توانند با کسب مجوز و گواهی‌نامه در مؤسسات و مهدهای قرآن به ارائه آموزش بپردازند.

مدیر مؤسسه قرآنی آذین کوثر تهران در ادامه گفت: در ادامه این دو مرحله آموزشی دوره تجوید واحکام در 10 جلسه به شرکت‌کنندگان آموزش داده خواهد شد.

تربیت 8 هزار قرآن‌آموز در 19 سال

وی افزود: این مؤسسه قرآنی بالغ بر 19 سال است که فعالیت خود را در راه ترویج آموزه‌ها و دانش قرآنی آغاز کرده است و تاکنون بیش از هشت هزار نفر علاقه‌مند به امور قرآنی را تحت پوشش دوره‌های آموزشی خود قرار داده است.

امینی در پایان ابراز کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به نشانی تهران، بلواراصلی تهرانسر، خیابان شهید قهرمانی، مجتمع پارسه طبقه دوم، واحد 12 مراجعه کنند.

captcha