برگزاری دوره تربیت مربی جوانه‌های قرآن در مؤسسه مهد قرآن اصفهان
کد خبر: 1442202
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

برگزاری دوره تربیت مربی جوانه‌های قرآن در مؤسسه مهد قرآن اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره آموزشی تربیت مربی قرآن کودکان و خردسالان در دستور‌ کار مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان قرار گرفته است.

محمدحسین حسام، مدیر روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: دوره فشرده تربیت مربی جوانه‌های قرآن ویژه 4 تا 6 ساله‌ها از سوی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان برگزار خواهد شد.

تربیت مربی کودک با رویکرد تربیت دینی

وی افزود: تربیت مربی کودک با رویکرد تربیت دینی در راستای تربیت نسل آینده با آموزه‌های دینی در دستور‌ کار این مؤسسه قرار داشته و تلاش دارد تا جوانان و نوجوانان و همچنین کودکان را با آموزش‌های دوره‌های مختلف قرآنی با فرهنگ قرآن عجین کنند.

حسام در ادامه تصریح کرد: در این دوره آموزشی مبانی تربیت دینی، روش آموزش روان‌خوانی و حفظ سوره‌های کوتاه، آیات و احادیث موضوعی کوتاه به مربیان آموزش داده خواهد شد تا آنان هم بتوانند با کسب این آموزش‌ها کودکان را به نحو شایسته مورد آموزش قرآنی قرار دهند.

آشنایی با سیره اخلاقی ائمه معصومین(ع)

مدیر روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان ابراز کرد: آموزش نماز، آشنایی با سیره اخلاقی ائمه معصومین(ع) از محورهای آموزشی این دوره بوده و همه مربیان قرآنی که زیر نظر این مؤسسه فعالیت می‌کنند، موظف به حضور در این دوره هستند.

وی اشاره کرد: این دوره آموزشی فشرده از 15 شهریورماه آغاز و 5 روز به طول خواهد انجامید.

captcha