همایش «آسیب‌شناسی برنامه‌های ماهواره‌ای» در محلات برگزار می‌شود
کد خبر: 1450188
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
امروز؛

همایش «آسیب‌شناسی برنامه‌های ماهواره‌ای» در محلات برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره ارشاد محلات از برگزاری همایشی با عنوان «آسیب‌شناسی برنامه‌های ماهواره‌ای» در این شهرستان خبر داد.

مهدی ملک‌محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «شاهدان شب‌شکن شیران روز» از جمله این برنامه‌هاست، اظهار کرد: در این نمایشگاه خوشنویسان برجسته شهرستان بخشی از وصیت‌نامه شهدا را به خط زیبا کتابت می‌کنند.

ملک‌محمدی افزود: آثار کتابت شده به‌ دست خوشنویسان توانمند شهرستان در معرض عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر است.

وی برگزاری همایشی با عنوان آسیب‌شناسی برنامه‌های ماهواره‌ای را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و ادامه داد: این همایش با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

ملک‌محمدی عنوان کرد: این همایش امروز، 31 شهریورماه در مجتمع فرهنگی - هنری شهرستان با دعوت از مسئولان شهرستان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول برگزاری نشست شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس را نیز از برنامه‌های پیش‌بینی شده دانست و یادآور شد: صائم کاشانی، مسئول انجمن سخن کاشان سخنران ویژه این مراسم است.

captcha