۹۴ کلاس درس خیرساز در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 1451760
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
هم‌زمان با سال‌ تحصیلی جدید؛

۹۴ کلاس درس خیرساز در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

گروه اجتماعی: رئیس مجمع خیران مدرسه‎ساز استان لرستان از تحویل ۹۴ کلاس درس در قالب ۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی هم‌زمان با آغاز سال‌ تحصیلی جدید در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سیدعلی محمدرضوی، رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان لرستان روز شنبه، 29 شهریور در جمع خبرنگاران از تحویل ۹۴ کلاس درس در قالب ۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی خبر داد و گفت: خوشبختانه با تعامل و رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد و همکاری دستگاه‎های استان توانسته‌ایم علاوه بر اعتمادسازی در جذب، تحقق تعهدات و مشارکت بیشتر مردم در امر مدرسه‎سازی بیش از گذشته رشد چشم‌گیری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: خیران تاکنون از بدو تأسیس مجمع خیران مدرسه‌ساز در استان خوشبختانه ۸۳۶ کلاس درس را در قالب ۲۰۴ پروژه آموزشی در مناطق روستایی و شهری استان احداث کرده‌اند و تحویل ادارات آموزش و پرورش استان داده‌اند که این روند هر سال از رشد بیشتری برخوردار بوده است.

رضوی ادامه داد: تا بازسازی تمام مدارس غیر استاندارد و نامطلوب موجود باید راه زیادی را بپیماییم تا بتوانیم این نقیصه عظیم را برطرف کنیم، ما با کمک جامعه خیران مدرسه‌ساز در سال‎های اخیر توانسته‌ایم تعداد زیادی خیر را به‌ سمت استان جذب کنیم و خوشبختانه کمک‎های خوبی را نیز در این خصوص به استان و دانش‎آموزان داشته‌اند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‎ساز لرستان تصریح کرد: ما دست نیاز خودمان را به‌سمت همه مردم دراز کرده‌ایم و طرح‎های مختلفی را در خصوص مشارکت‎های مردمی اجرا کرده‌ایم.

captcha