دانشگاهیان علمی ـ کاربردی استان مرکزی در جشنواره سراسری قرآن خوش درخشیدند
کد خبر: 1452247
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
با کسب ۱۵ رتبه؛

دانشگاهیان علمی ـ کاربردی استان مرکزی در جشنواره سراسری قرآن خوش درخشیدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول امور فرهنگی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان مرکزی از درخشش دانشجویان این مرکز دانشگاهی در دهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت خبر داد.

سیدمهدی فراهانی، مسئول امور فرهنگی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: دانشجویان این مرکز دانشگاهی با حضور در دهمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی موفق به کسب 7 مقام اول، 3 مقام دوم و 5 مقام سوم این جشنواره شدند.

وی با بیان اینکه تیم اعزامی استان متشکل از 17 نفر از مدرسان و دانشجویان این مرکز دانشگاهی بود، اضافه کرد: مرحله سراسری دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی به میزبانی کرمانشاه برگزار شد که با درخشش این تیم اعزامی همراه بود و دانشجویان استان مرکزی با کسب 15 مقام به اراک بازگشتند.

فراهانی اظهار کرد: این جشنواره در شش بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری برگزار شد که در نهایت از بین دانشجویان، محسن بیات رتبه دوم بخش شفاهی در رشته حفظ کل قرآن کریم، ابوافضل شهوه رتبه سوم بخش شفاهی در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم، محمدرضا جدیدی رتبه اول بخش فناوری در رشته نرم‌افزار و علی‌اصغر سعادت‌پور رتبه سوم بخش هنری در رشته نماهنگ را از آن خود کردند.

وی همچنین، با بیان اینکه فائزه اکبری در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم و مریم غلامی در رشته دعاخوانی و مداحی رتبه دوم را به خود اختصاص دادند، افزود: اعظم تشیعی‌فرد رتبه اول بخش کتبی در رشته ترجمه و مفردات قرآنی، آزاده جمال‌آبادی رتبه اول بخش پژوهشی در رشته مقاله‌نوبسی، اعظم فرهادی رتبه دوم بخش فناوری در رشته نرم‌افزار، الهه اکبری رتبه اول بخش کتبی در رشته آشنایی با مفاهیم قرآنی و فرشته باجلان رتبه اول بخش هنری در رشته نقاشی را کسب کردند.

فراهانی اظهار کرد: در بخش مدرسان نیز ناهید قدیری رتبه سوم بخش شفاهی در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم، مریم سعیدی رتبه اول بخش شفاهی در رشته حفظ کل قرآن کریم، عائده محبی رتبه اول بخش شفاهی در رشته قرائت به روش ترتیل و مینا فراهانی رتبه دوم بخش پژوهشی در رشته مقاله‌نویسی را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، تعداد برگزیدگان در بخش شفاهی 64 نفر، در بخش کتبی 16 نفر، در بخش ادبی 6 نفر، در بخش هنری 26 نفر و در بخش فناوری 4 نفر اعلام شده است.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان در پایان گفت: دارندگان رتبه‌های اول تا سوم هر رشته معرفی شده از سوی داوران به مرحله ملی مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های کشور که در آبان‌ماه سال‌ جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور در اصفهان برگزار می‌شود، راه یافتند.

captcha