ثبت نام دوره‌های آموزشی جامعة‌الثقلین تا امشب ادامه دارد
کد خبر: 1452494
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

ثبت نام دوره‌های آموزشی جامعة‌الثقلین تا امشب ادامه دارد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت نام دوره‌های آموزش تجوید و صوت و لحن مؤسسه قرآنی جامعه الثقلین تهران امشب خاتمه می‌یابد.

محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل مؤسسه جامعة‌الثقلین تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت نام دوره‌های آموزش تجوید و صوت و لحن قرآن که از سوی مؤسسه قرآنی جامعة‌الثقلین تهران برگزار می‌شود، امروز پایان خواهد یافت و کلاس‌های جدید از سوم مهرماه در این مؤسسه دایر خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای ثبت‌ نام تا پایان ساعت اداری امروز، 31 شهریور به اتوبان امام علی، شهرک شهید محلاتی، شهرک صدف، برج زر، واحد 18 مراجعه کنند.

انجم‌شعاع درباره شرایط ثبت نام تصریح کرد: همه افراد قرآن‌دوست بدون هیچ محدودیت سنی و تحصیلی می‌توانند در این دوره‌های آموزشی شرکت و پس از پایان دوره در رشته‌های مختلف قرآنی مراحل آموزشی را طی کنند.

اهتمام به حفظ سوره‌ها، محور این دوره‌های آموزشی

مدیرعامل مؤسسه جامعة‌الثقلین تهران اشاره کرد: دوره آموزش ترجمه و مفاهیم به روش تدبر در قرآن کریم در سه سطح مقدماتی، متوسطه و تکمیلی توسط این مؤسسه اجرا خواهد شد و هر یک از دوره‌ها پیش‌نیاز شرکت در دوره‌های بعدی خواهد بود.

وی تصریح کرد: پرداختن به بحث‌های زبان قرآن و اهتمام به حفظ سوره‌ها، محور این دوره از کلاس‌ها بوده و از سوی مدرسان تاکید خواهد شد. این دوره‌های آموزشی تا دی‌ماه ادامه داشته و بعد از آن در نیمه بهمن ترم جدید این مؤسسه آغاز خواهد شد.

captcha