کلاس تفسیر قرآن با محوریت سیره اهل بیت‌ برگزار می‌شود
کد خبر: 1453203
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
از سوی مؤسسه قرآنی اباعبدالله الحسین(ع)؛

کلاس تفسیر قرآن با محوریت سیره اهل بیت‌ برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کلاس تفسیر قرآن با محوریت سیره اهل بیت از سوی مؤسسه قرآنی اباعبدالله الحسین(ع) تهران برگزار می‌شود.

مهرانگیز لک‌قمی، مدیر مؤسسه قرآنی اباعبدالله الحسین(ع) تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: کلاس‌های آموزش تفسیر قرآن در این مؤسسه هر هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی برای آقایان برگزار می‌شود و تلاش دارد با تفسیر آیه‌های مرتبط با اهل بیت به ویژه امام عصر(عج) بتواند سیره این بزرگواران را در بین اقشار مختلف احیا و آن را توسعه دهد.

لک‌قمی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از 10 مهرماه به مدت 40 روز در این مؤسسه برگزار خواهد شد گفت: این کلاس روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مؤسسه دایر می‌شود.

پرداختن به عترت در کنار قرآن

مدیر مؤسسه قرآنی اباعبدالله الحسین(ع) تهران پرداختن به عترت را در کنار قرآن امری ضروری دانست و اشاره کرد: در این مؤسسه تلاش می‌شود آموزه‌های قرآنی در کنار سیره ائمه‌معصومین مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: این دوره با حضور بیش از 50 قرآن‌آموز و فعالان قرآنی برگزار و فریده احمدزاده به عنوان مدرس این کلاس انتخاب شده است.

captcha