دوری از ارزش‌های دفاع مقدس، انحراف از اهداف انقلاب را به‌دنبال دارد
کد خبر: 1453857
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
منتخب مردم طبس در مجلس:

دوری از ارزش‌های دفاع مقدس، انحراف از اهداف انقلاب را به‌دنبال دارد

گروه اجتماعی: دوری از ارزش‌های دفاع مقدس منجر به انحراف از اهداف اصلی انقلاب اسلامی می‌شود، بنابراین امروز باید مصمم‌تر از همیشه با تکیه بر ارزش‌های دفاع مقدس به حرکت رو به رشد و پیشرفت ایران اسلامی سرعت بخشیم.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، محمدعلی عبدالله‌زاده، منتخب مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شب گذشته، دوم مهر در جمع مردم بشرویه با اشاره به اینکه مسئولان در تمام دوران خدمت در نظام باید خود را وقف مردم کنند، گفت: افرادی که در پست‌های مختلف مدیریتی کشور قرار دارند باید با صداقت و پرهیز از حاشیه‌ها تمام وقت و امکانات خود را صرف خدمت به مردم کنند.



وی بیان کرد: با کمال خوشبختی در شهرستان بشرویه مسئولان و مدیران دارای وحدت و انسجام قابل قبولی هستند و افرادی که در پست‌های بالاتر مدیریتی در این منطقه قرار می‌گیرند باید با بهره‌گیری از این اتحاد در راستای رفع مشکلات و کمبود‌ها اقدام کنند.



منتخب مردم طبس در مجلس افت منابع آبی را از مهم‌ترین مشکلات پیش روی مردم بشرویه برشمرد و افزود: با توجه به این نکته که اقتصاد غالب در این شهرستان کشاورزی است، کاهش منابع آبی تهدیدی بزرگ برای کشاورزان و دامداران بشرویه است.



عبدالله‌زاده افزود: باید با مدیریتی صحیح و بهره‌گیری از نظرات و راهکار‌های کارشناسی شده، نه‌تنها در بشرویه بلکه در تمام استان از شیوه‌های نوین آبیاری در راستای حفظ منابع آبی و رونق اقتصاد کشاورزی بهره گرفت.



وی با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: گرامیداشت دفاع مقدس تنها نباید به یک هفته در طول سال محدود شود بلکه باید عمیق‌تر و ریشه‌دار‌تر نسبت به این فرهنگ اصیل و ارزشمند توجه شود.



منتخب مردم طبس در مجلس با اشاره به اینکه دفاع مقدس نماد و الگوی بی‌نظیر مردمی است که با دست خالی در برابر ابر قدرت‌های شرق و غرب ایستادند و با تکیه بر اعتقادات خود به پیروزی رسیدند، بیان کرد: دوری از ارزش‌های دفاع مقدس منجر به انحراف از اهداف اصلی انقلاب اسلامی می‌شود، بنابراین امروز باید مصمم‌تر از همیشه با تکیه بر ارزش‌های دفاع مقدس به حرکت رو به رشد و پیشرفت ایران اسلامی سرعت بخشیم.

captcha