برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی ویژه بانوان مبلغه در مشهد
کد خبر: 1456468
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
به همت دفتر تبلیغات خراسان رضوی صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی ویژه بانوان مبلغه در مشهد

گروه اندیشه: رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از آغاز ثبت‌نام دوره‌های جدید آموزش عمومی و تخصصی ویژه مبلغان بانو به همت این اداره خبر داد.

حلیمه شیخ علیشاهی، رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه برنامه‌های جدید آموزشی عمومی و تخصصی توسط این اداره راه‌اندازی شده و  ثبت‌نام از طلاب خواهر انجام می‌شود، به دوره‌های آموزش عمومی این اداره اشاره و ابراز کرد: این دوره‌ها شامل دوره آموزشی تکمیلی و ارتقایی بشیران جوان، دوره آموزشی تکمیلی و ارتقایی مبلغان رتبه یک و دو است.

علیشاهی ادامه داد: تربیت مبلغ و نویسنده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تربیت مبلغ و مدرس مناظره و پاسخگویی به شبهات دینی، تربیت مبلغ و مدرس خانواده و آسیب‌های اجتماعی، تربیت مبلغ و مدرس کودک و نوجوان و جوان و تربیت مبلغ و مدرس نقد وهابیت از جمله عناوین دوره‌های آموزش تخصصی به شمار می‌رود.

وی ارائه گواهی سطح دو حوزه یا رتبه دو تبلیغی را از جمله شرایط اختصاصی ثبت‌نام برای دوره‌های تخصصی دانست و ادامه داد: شرایط ثبت‌نام بقیه دوره‌ها نیز شامل اتمام سطح دو حوزه و داشتن پرونده تبلیغی در شبکه تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و یا یکی از مدارس عملیه خواهران می‌شود.

رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تمامی کلاس‌های عمومی و تخصصی این دوره آموزشی به صورت حضوری بوده و هیچ‌گونه دوره یا کلاسی به صورت مجازی برگزار نمی‌شود، اضافه کرد: اشتغال به تحصیل در پایه چهار و بالاتر در مدارس علمیه خواهران از دیگر شرایط ثبت‌نام در دوره بشیران است.

علیشاهی عضویت در شبکه تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، اولویت در اعزام‌های تخصصی و عمومی، اعطای اعتبارنامه تبلیغی و معرفی به مراکز متقاضی از جمله مزایای این دوره‌ها برشمرد.

رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: بانوان مبلغه علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند تا پایان روز 25 مهرماه، با مراجعه به سایت رسالات به نشانی www.resalaat.ir جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: همچنین امکان تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن 56-32233350 داخلی 8606 و مراجعه حضوری به آدرس چهارراه خسروی، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، طبقه سوم، اداره امور مبلغان خواهر جهت دریافت پاسخ سؤالات و رفع ابهامات وجود دارد.

captcha