رونمایی قرآن مطلای ریزنگار در مرکز نگهداری کودکان عقب‌مانده ذهنی
کد خبر: 1460406
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
خانزاده خبر داد:

رونمایی قرآن مطلای ریزنگار در مرکز نگهداری کودکان عقب‌مانده ذهنی

گروه هنر: کار نگارش قرآن مطلا در ابعاد ۱۶ در ۱۲ سانتیمتر امروز به پایان می‌رسد و تصمیم دارم به جای برگزاری مراسم در مراکز رسمی، آن را در مرکز نگهداری کودکان عقب‌مانده ذهنی «نرجس» رونمایی کنم.

رائین اکبر خانزاده، کاتب ریزنگار قرآن کریم، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: نگارش یکی از دو قرآن مطلایی که مشغول کار روی آنها هستم امروز به پایان می‌رسد.
وی گفت: این کار ریزنگاری تمام آیات قرآن بر روی ورقه طلا با ابعاد 16 در 12 سانتیمتر است که در وسط زمینه یکی عبارت «الله» و در زمینه صفحه مقابل عبارت «محمد(ص)» نقش بسته است.
خانزاده در مورد زمان رونمایی از این قرآن گفت: تاکنون همه آثاری را که در حوزه قرآن کریم خلق کرده‌ام، در مراکز رسمی و نهادهای قرآنی با حضور مقامات مسئول رونمایی شده است؛ قصد دارم اینبار کاری خارج از عادت و عرف انجام دهم و رونمایی از این قرآن را در یکی از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و عقب‌مانده ذهنی برگزار کنم.
این کاتب قرآن تصریح کرد: مرکز مدنظرم مؤسسه‌ای به نام «نرجس» متعلق به بخش خصوصی است که صحبت‌های نهایی با آنها برای برگزاری این مراسم به انجام رسیده است؛ رونمایی از قرآن مطلا در این مرکز هم موجب شناسایی این مرکز و مراکزی مشابه برای کمک و مساعدت نیکوکاران می‌شود و هم به عنوان کسی که مدتی است در حوزه قرآن کریم توفیق خلق آثار هنری دارم، به انجام وظیفه در زمینه تفقد و دلجویی از نیازمندان و یتیمان بپردازم.
وی  در پایان با اشاره به اینکه به احتمال زیاد رونمایی از این قرآن شنبه آینده صورت خواهد گرفت، گفت: طبق توافقی که قبلاً هم آن را خبررسانی کردم پس از رونمایی، عازم امارات خواهم شد تا قرآن مطلا را به یک جواهرفروش آلمانی هدیه بدهم.

captcha