سلطانیه قطب مهم میراث فرهنگی در منطقه و کشور است
کد خبر: 1463052
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹

سلطانیه قطب مهم میراث فرهنگی در منطقه و کشور است

گروه اجتماعی:فرماندار شهرستان سلطانیه با تاکید بر اینکه سلطانیه قطب مهم میراث فرهنگی در منطقه و کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: سلطانیه با وجود استعدادها و پتانسیل‌های فروان با اندک توجه دولت، به سرعت می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را در پیش بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان،پرویز خالقی، فرماندار شهرستان سلطانیه،عصر امروز،30 مهر در جریان دیدار نماینده رئیس‌جمهور با مردم این شهرستان با بیان این مطلب افزود: این محدودیت‌ها در حالی است که شهرستان سلطانیه در مرکزی‏ترین نقطه استان واقع شده و عمده راه‎های مواصلاتی که شریان‎های حیاتی استان هستند از این منطقه عبور می‎کنند و معادن بزرگی مانند بزرگ‌ترین معدن آهن در این شهرستان قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه سلطانیه قطب مهم میراث فرهنگی در منطقه و کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: سلطانیه با وجود استعدادها و پتانسیل‌های فروان با اندک توجه دولت، به سرعت می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را در پیش بگیرد.
خالقی با اشاره به اینکه سلطانیه از نظر صنعتی جزء کم برخوردارترین شهرستان‎ها است، افزود: شهرستان سلطانیه بخش قابل توجهی از محصولات کشاورزی، باغی و دامی استان را تولید می‌شود که این موضوع نشان‌دهنده ظرفیت بالای کشاورزی سلطانیه است و می‌توان با گسترش صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، اقتصاد این منطقه را رونق بخشید.
فرماندار شهرستان سلطانیه با اشاره به محدود بودن امکانات این شهرستان گفت: شهرستان سلطانیه از نظر سخت‎افزاری در سطح شهرستان نیست که این امر در زمینه استقرار ادارات دولتی در این شهرستان کاملا مشهود است.

captcha