نتایج آزمون مرحله دوم طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شد
کد خبر: 1464842
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

نتایج آزمون مرحله دوم طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نتایج آزمون مرحله دوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نتایج آزمون مرحله دوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، امروز، هفتم آبان پس از تأیید از سوی کمیته نظارت شورای تخصصی و کارشناسی طرح ارزیابی از طریق سایت تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم اعلام شد.
آزمون مرحله دوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که از اواسط مرداد تا اواسط شهریور امسال در سراسر کشور برگزار شد به صورت شفاهی بود که شامل مواردی از جمله؛ حُسن حفظ همراه با رعایت ملاک‌های تجویدی بود.
در این مرحله از آزمون‌ها 910 نفر پذیرفته شدند که از این تعداد 170 نفر موفق به دریافت گواهینامه پنج جزء، 290 نفر موفق به کسب مدرک درجه پنج، 117 نفر موفق به کسب مدرک درجه چهار، 315 نفرموفق به دریافت مدرک درجه 3 شدند و 18 نفر نیز به مرحله سوم راه یافتند.
افرادی که در آزمون مرحله دوم حد نصاب امتیاز را گرفته‌اند و قصد دریافت مدرک درجه یک یا دو را دارند خود را برای شرکت در آزمون مرحله سوم این طرح آماده می‌کنند اما سایر پذیرفته‌شدگان در آزمون که قصد دریافت مدرک درجه یک یا دو را ندارند، می‌توانند مدرک درجه سه حفظ قرآن را از دبیرخانه طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در سازمان دارالقرآن الکریم دریافت کنند.
گزارش ایکنا حاکی است، در مرحله اول نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نیز هفت هزار و 406 نفر ثبت نام کردند.
پس از اعلام نتایج مرحله اول، سه هزار و 358 نفر از حافظان قرآن کریم آمادگی خود را برای شرکت در مرحله دوم این آزمون‌ها از طریق سایت تلاوت اعلام کردند که از این تعداد دو هزار و 151 نفر در مرحله دوم آزمون شرکت کردند.
آزمون مرحله سوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برای متقاضیان دریافت مدرک درجه یک و دو حفظ، جمعه، 21 آذرماه برگزار می‌شود که سوالات مطرح شده در این آزمون مربوط به مفردات قرآن کریم خواهد بود.
نتایج آزمون را اینجا ببینید!

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امنه اله دادی
|
-
|
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۲
0
0
captcha