هیئت قرآنی «وارث» در بسیج اساتید لرستان راه‌اندازی شد
کد خبر: 1473805
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

هیئت قرآنی «وارث» در بسیج اساتید لرستان راه‌اندازی شد

گروه اجتماعی: مسئول بسیج اساتید لرستان، از برگزاری یک هیئت قرآنی خبر داد و گفت: یک هیئت به‌نام «هیئت قرآنی وارث» راه‌اندازی شده که کارهای آن توسط خود اساتید پیگیری می‌شود و تاکنون نیز نشست‌هایی در این قالب برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حمیدرضا زهره‌ای، مسئول بسیج اساتید استان لرستان، امروز، 25 آبان در نشست سرگروه‌های صالحین بسیج اساتید استان لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان، با ارائه گزارش کار این سازمان، گفت: یکی از فعالیت‌هایی که انجام داده‌ایم، پیگیری حلقه‌های صالحین بسیج اساتید در دانشگاه‌های سطح استان است.
وی با اشاره به این‌که در راستای بحث شاگرد پروری که مقام معظم رهبری به آن تأکید دارند، برگزاری حلقه‌های علمی را پیگیری می‌کنیم، افزود: در همین راستا با دعوت از یکی از مسئولان کمیته‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی نشست‌هایی پیرامون بحث افزایش جمعیت داشتیم که طی دو ماه گذشته برگزار شدند.
زهره‌ای، با اشاره به این‌که برنامه دیگر این سازمان، برگزاری اردوهای بازدید از مراکز علمی - تحقیقاتی بود از شرکت صدر فولاد خرم‌آباد بازدید کردیم، عنوان کرد: در همین راستا به‌دنبال آن هستیم که از قسمت صنایع دفاعی دورود نیز بازدید به‌عمل آوریم.
مسئول بسیج اساتید لرستان، با بیان این‌که طی سال‌های اخیر بازدیدهای متنوعی انجام شده، اظهار کرد: در این بازدیدها از آب سنگین اراک، تا ماشین سازی اراک تا کارخانه دارو سازی اکسیر بروجرد بازدید کردیم.
وی با اشاره به این‌که برگزاری یک هیئت قرآنی از دیگر برنامه‌های بسیج اساتید است که توسط خود اساتید پیگیری شده است، اذعان کرد: یک هیئت به‌نام «هیئت قرآنی وارث» راه‌اندازی شده که کارهای آن توسط خود اساتید پیگیری می‌شود، و در حال حاضر روی روال افتاده و تاکنون نیز نشست‌هایی در این قالب برگزار شده است.
زهره‌ای، با بیان این‌که در طول یک سال اخیر کارهای زیادی و در حیطه‌های مختلف مخصوصاً ماهواره و جنگ نرم در سازمان بسیج اساتید انجام شده است، اظهار کرد: تاکنون در دانشگاه‌های سطح استان، نشست‌هایی برگزار شده است که در این مورد به روشنگری پرداخته و آسیب‌ها و طبعاتی که ماهواره دارد را گوشزد کرده است.
مسئول بسیج اساتید لرستان با بیان این‌که در سطح دانشگاه‌های استان، 74 حلقه صالحین سطح یک وجود دارد، ادامه داد: اساتید بسیجی در قالب این حلقه‌ها سازماندهی شده‌اند، همچنین 4 حلقه صالحین سطح 2 که حلقه سرگروه‌ها است داریم.
وی افزود: از این چهار حلقه، یک حلقه در دانشگاه لرستان، یک حلقه در دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد، یک حلقه دیگر در دانشگاه‌های مستقر در بروجرد و حلقه آخر در دانشگاه‌های مستقر در شهرهای دورود و الیگودرز برگزار شده است.
زهره‌ای با اشاره به برگزاری سالانه نشست‌های برگزاری روز بسیج اساتید، بیان کرد: در کنار این نشست‌ها و به‌صورت فصلی نشست‌های فرهنگی - بصیرتی اساتید و خانواده‌هایشان برگزار شده که در همه کانون‌ها و سطح دانشگاه‌های استان برگزار شده و پیگیر هستیم که این نشست‌ها را ادامه دهیم.

captcha